ammuuuuu
kuvaa kun muutenkin katsoo niin ilmeisesti olet entinen läskisäkki?pics or didnt happend.
Eli pikkari pyllyä näytille kuin olis jo!
jalat on ainakin ihan pelkkää läskiä.
kuvaa kun muutenkin katsoo niin ilmeisesti olet entinen läskisäkki?pics or didnt happend.
En laita Kattoo sit joskus dieetin jälkeenpics or didnt happend.
Lihakset painavat enemmän kuin läski.Ton pyllyn eteen on tehty paljon työtä ettei se ihan pelkkää läskiä ole
Voi kuule, mä en ime mun poskia lommolleAlkuperäinen kirjoittaja plörö;30420260:75kg ja älä ime poskia lommolle kun kuvaat:attn:
No mä painoin joskus kolmisen vuotta sitten 95kgkuvaa kun muutenkin katsoo niin ilmeisesti olet entinen läskisäkki?
Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Mun piti sun viestin takia käydä katsomassa kuvaa uudestaan, että onko se tosiaan sydän. Mä kun kiinnitin huomion siihen oleelliseen eli ap:n vartaloon. Myös kauniit kasvot kiinnitti huomion.Alkuperäinen kirjoittaja sehän on;30420063:jätti sydän miks sydän on hyi sun mielest? mut veikkaan ja häivyn mut 54 kiloo?
Ei kenenkään jalat voi olla pelkkää läskiä koska sellaisilla jaloilla ei pystyisi seisomaan.kuvaa kun muutenkin katsoo niin ilmeisesti olet entinen läskisäkki?
Kolmistaan blogin kirjoittajaEn tiedä kuka se on kun en ole koskaan katsonut tota sarjaa
No en tiedä sitäkään, pitää kurkataKolmistaan blogin kirjoittaja
Semmone opcorn:en tiedä mutta itse en arvosta kirkon polttajia.