Te joilla iPhone4 miten saan ääniohjauksen pois päältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Blondi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"Blondi"

Vieras
Eli miten saan pois päältä toiminnon, joka koko ajan kertoo ääneen mitä tapahtuu..siis lukee ääneen viestit ja toista että avaa kaksoisnäpäyttämällä jne...??
Kerran aikasiemmin kävi näin kun tyttäreni puhelinta katseli, mutta en muista miten sain sen vakiotilaan? Painettiinko kotinäppäintä mutta kun kokeilin alkoi soittaa sinne minne en todellakaan sen ois halunnu :( Help, menee hermo kun kertoo, että "avaa puhelin kaksoisnäpäyttämällä" jne...

Menet asetukset-valikkoon, ja valitset VoiceOver. Sen on/off- nappulaa painat niin kauan, että se kytkeytyy pois päältä.
On muuten harvinaisen raivostuttava toiminto!

T: eräs sun FB-kaveri, kaikesta päätellen ;)

Paina kotinäppäimestä niin, että ääniohjaustila tulee päälle, ja sitten kaksi kertaa nopeasti kotinäppäintä. NÄin siis 4 S :ss' lähtee pois. Minä en ainakaan pääseee valikkoa edes käyttämään kun on ääniohjaus päällä, kun ei anna vierittää alaspäin

Juu ei saa vieritettyä tuota valikkoa, mutta sain kuin sainkin sen pois päältä, mutta kolmesti piti kotivalikkoa painaa nopeasti peräkkäin :) Nyt laitoin ohjeen talteen haha, vaan ei naurattunut äsken ;-)

Minulla on iPhone 4s ja en pysty mennä yleisiin ottamaan sitä pois koska se ei mene alemmas niin onko mitään muuta vaihtoehtoa saada itå pois :) toivottavasti vastaatte

1.Ensin menet asetukset -> yleinen -> siri päälle
2.sen jälkeen asetukset -> pääsykoodi sieltä siri pois päältä (itselläni saan vaihdettua pääsykoodi asetuksia vain ensin asettamalla jonkun pääsykoodin, mutta olen itse sen sitten aina heti poistanutkin)
3.Mene takaisin asetukset -> yleinen -> siri ja ota sieltäkin se pois päältä

Enää ei pitäisi tapahtua mitään vaikka kuinka painaa pohjassa koti näppäinta :)

1.Ensin menet asetukset -> yleinen -> siri päälle
2.sen jälkeen asetukset -> pääsykoodi sieltä siri pois päältä (itselläni saan vaihdettua pääsykoodi asetuksia vain ensin asettamalla jonkun pääsykoodin, mutta olen itse sen sitten aina heti poistanutkin)
3.Mene takaisin asetukset -> yleinen -> siri ja ota sieltäkin se pois päältä

Enää ei pitäisi tapahtua mitään vaikka kuinka painaa pohjassa koti näppäinta :)

Eipä auta, hiton Voice Control on silti päällä ja soittelee vähintään biisejä puhelimesta kun taskussa painuu kotinäppäin. :( Nyt soittaa taas taskupuheluitakin, sen sain joskus pois päältä mut en muista enää miten ja nyt taas menny itekseen päälle.

Yhteistyössä