Belgiassa heittävät kannullisen kuumaa vettä lasille.ruukaako muuten epsanjan asukit laittaa kaarat aamusin roikkaan vai raaputtaako ne mieluummin auton lasit manuaalisesti kun ne aamusella lähtee röihin
No mutta palstalakien mukaan säästötilillä pitää olla vähintään yhden kuun palkka, joten summasummarum. jompikumpi.a2m, palstalakien mukaan autoa ei saa ostaa velaksi :stick:
palstalakien mukaan tilillä pitää olla jemiksessä VUODEN palkkaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30418496:No mutta palstalakien mukaan säästötilillä pitää olla vähintään yhden kuun palkka, joten summasummarum. jompikumpi.
mulla ei ole säästötiliä mutta mulla on etf-salkku jonka arvo vastaa noin 2kk nettopalkkaaOlis aika ankeeta, jos se summa mikä mun säästötilillä tällä hetkellä on vastais mun kuukauden palkkaa, puhumattakaan vuoden palkkasta...
Jaatko mulle vähän? Ei tarvi paljoo. Joku satatonnia ois ihan jees.Mulla on rahhoo vaikka muille jakkoo! Ja velekoo on vielä enempi! :vampire:
Ookoo. Satatonnia velekaa tulossa sinnepäin!Jaatko mulle vähän? Ei tarvi paljoo. Joku satatonnia ois ihan jees.
Abort the plan, abort the planOokoo. Satatonnia velekaa tulossa sinnepäin!
Kaikilla on webastotruukaako muuten epsanjan asukit laittaa kaarat aamusin roikkaan vai raaputtaako ne mieluummin auton lasit manuaalisesti kun ne aamusella lähtee röihin
Minähä pimahtelen sen seittemän kertaa päivässäkamoon hei, kaikilla kärähtää joskus käämit siippasa kanssa
jopa pitsillä
Mie en enää jaksa, turha valittaa tolle kun ei auta kuitenkaan.Minähä pimahtelen sen seittemän kertaa päivässä
En mä valita vaan annan rakentavaa palautettaMie en enää jaksa, turha valittaa tolle kun ei auta kuitenkaan.
Ei kyllä auta teillekään valittaminen ku omaan oloon korkeintaan. Anteeks siitä.
Repliikki elokuvasta "Blues Brothers"En mä valita vaan annan rakentavaa palautetta