The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen tajusin mikä ja minkälainen merkitys miehillä, miehellä on minulle.. tai on ollut elämässä ja siinä miten he ovat kohdelleet.
Pohdin sitä blogissa jos kiinnostaa. Ei ole merkityksetön isän hahmo tyttären elämässä..jos ei ensirakkaudenkaan..

jajajaja kävin tavaamassa sivuani..jeesus että ihminen voi kirjoittaa väärin ja paljon.. se on tää aivovamma.

Viimeksi muokattu:
:wave:

Se on arki alkanut tinkulassakin.Töissä oli kiirus ja vähän siellä vituttikin mutta huomenna vituttaa vielä enemmän.

Me on iskän kanssa samanlaisia räiskyjöitä ja otetaan usein yhteen,no tänään otettiin kans.Suutuin sille yhestä asiasta vaikka se tarkottikin hyvää mutta vituttaa että mun asioihin puututaan varsinkin jos mulle ei etukäteen asiasta infota.No,lopputulos oli hyvä ja pyysin anteeksi mutta silti jäi huono mieli asiasta. Mä olen tiettävästi aikuinen ihminen ainakin jossain määrin niin ottaa päähän, että puututaan asioihin.Olkoonkin, että lopptulos on hyvä.

Oon saanut neljännenkin vauvan :heart: Täällä on satanu vettä koko ulkoluajan, ja nyt on niin pimeää jo ettei yhtään haluta ulkoilla. Pirskatti. Lapsonen sekoaa kohta sukkiinsa. Onneks pikkukakkonen alkaa pian.

Vitsi rakakstan tän asunnon sijaintia, niin lyhyt matka kaikkialle ja lidli on melkein naapurissa. Love it!

IhQ
On tuo muuten ihan hyvä mies, tuo pelihomma vaan alkaa karata käsistä.
On niin tylsää puhua itekseen vaikka vastapäätä istuu ihminen. Siis puhua silleen ihan aikuiselle, lapsille mie nyt höpötän pitkin päivää ja iltaa :)

Viimeksi muokattu:
Voi helvetti ku voi taas olla hankalaa yks auton ostaminen, ei niinku mee mun jakeluuni taas tämä. Ihme tiukkapiposet pankintädit ei anna mulle ees lainaa(joo ei oo niden tätien vika) vaikka mun lainasumma ois sen verran mitä mun tulot on kuukaudessa, mutta ko ei nii ei, vaikkei mitään maksuhäiriöitäkään ole. Noo, onhan mulla säästössä sen verta, mutta nyt se automyyjä ei vastaa ku yritän soittaa, hei ihan oikeesti nyt. *iiiiiiaohuokaus*

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä