Rätti Väsynyt - Lohikeitto,siis soppa!
Sirpa - Lohipyörykät kasviksilla
Sirpa - Lohipyörykät kasviksilla
Miksi ei? Itsekin laitan aina perunoita lohikeittoon ja niin on ollut perunoita ihan lounaspaikkojenkin lohikeitoissa. Mitä itse laitat?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30416513:pottuja lohikeitossa :O
Taitaa Sirpa olla taas yksi Lizbetin monesta valenimimerkistä, tyyli on ainakin sama. Ja Rätti Väsyneen annokset on niin helvetin rumia ja kuvat huonoja, että alkaa oksettaa. En edes äänestä, on mennyt pilalle koko haaste. Leikkikää keskenänne jatkossa.
Laitatko sä joskus niitä oksennuksen näköisiä ruokakuvia Iltalehden kotikokki-sivulle?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30417007:Pilallehan tämä on menny kaltaistesi kitisijöiden takia :stick:
Kuvia vaan kehiin ja ei turhan vakavasti pidä sillä tämä toimii.
Joo, oisin voinu ottaa tuosta sopasta edustavammankin kuvan, mutta kiiressä otin tuommosen eli lämmitin tuommosessa pikkusessa kattilassa itelle annoksen, kuvasin ja söin sen tuosta
Se on todella ikävää ettet ole täysjärkinenKyllä on typerä koko tämä nykyinen ruokahaaste. Olis ollut kiva sillontällöin osallistua, mutta eipä tällaseen pelleilyyn kukaan täysjärkinen enää lähde mukaan.
Eikö ole mahdollista "vallata" se takaisin oikeilla osallistujilla?Kyllä on typerä koko tämä nykyinen ruokahaaste. Olis ollut kiva sillontällöin osallistua, mutta eipä tällaseen pelleilyyn kukaan täysjärkinen enää lähde mukaan.
Mitä sinä laitat lohikeittoon?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30416513:pottuja lohikeitossa :O
peesi, tyrs ja pärsk. Nauran vedet silmissä.
ajatella.:O ihanko jotkut laittaa perunoita soppaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30416513:pottuja lohikeitossa :O
Jos ensi viikon aihe on mulle mieleinen, niin saatan osallistua.Eikö ole mahdollista "vallata" se takaisin oikeilla osallistujilla?
Olen ihan samaa mieltä palstanpilaajien osallisuudesta, mutta eikö oikeita palstalaisia ole yhä enemmän?