Mikä vituttaa eniten?

• Viestiketjun aloittaja "Kiukkuinen"
  • Ensimmäinen viesti
Kertokaa vinkkejä miten olla taas viehättävä nainen, vaikka ei ole enää parikymppinen? Vai onko se sitä karismaa mikä joiltakin vain puutuu? Eli minut on tuomittu rumilukseksi.
En ymmärrä koko kysymystä. Ei viehättävyys, kauneus, seksikkyys tai haluttavuus ole iästä riippuvia juttuja. Aika monelta kakskymppiseltä sitä paitsi puuttuu karismaa ja itsevarmuutta, mitä nelikymppisissä jo alkaa olemaan ihan kiitettävästi.

Kauneus. Niin mitä se on? Jokainen meistä on oikeasti kaunis. Toki, kaikki meistä eivät ole "klassisen kauniita" eikä kaikkien silmissä edes vähän kauniita. Vain pieni prosentti ihmisistä on klassisen kauniita, eli miellyttävät valtaväestön silmää.

Mä sanoisin sulle, että etsi elämästäsi mukavia asioita. Asioita jotka tekevät susta onnellisen, tuovat iloa sun päivään. Kaikki ei voi olla koko ajan kivasti ja mukavaa, elämään kuuluu harmaat ja tylsät "työmyyrävuodet" siinä missä kevyemmätkin ajat.
Yritä keskittyä kivoihin asioihin..

Sulla on varmaan menossa jonkin sortin ikäkriisi. Sekin on varmasti käytävä läpi. Kyllä se aurinko sieltä vielä pilkistää. Usko pois. :)

lisää vitutuksen aihetta
Mies liittyi fb:ssä johonkin suomalaiseen fitness selfie -yhteisöön.
Joo en ole missään fitness -kunnossa, tiedetään. Voiko asiaa paremmin enää "vihjaista".
Ja ahdistaa kun lähellä olisi kuntosali ja ryhmäliikuntaa yms. mutta siellä on muutama vanha tuttu joita ei kiinnostaisi nähdä. Ne kuitenkin tulee heti kyselemään kaikkea ja tekisi mieli vastata että vittujakos ne asiat sulle kuuluu. Ei, ei jaksa olla kohtelias puolituntemattomille (naamatutuille) ihmisille.

Sisin ja ajatukset näkyy ulospäin. Mitä ajattelet itsestäsi näkyy ulospäin.

Jos mietit itsestäsi että olet ruma ja vastaantulijoista että vittuuko mikään heille kuuluu, niin ulospäin näkyy ruma, vittumainen ihminen.

Aito ilo ja onnellisuus, itsensä ja muiden hyväksyminen löytyy meidän jokaisen sisältä. Pitää hiljentyä ja kuunnella ja se vaatii asioiden pohtimista useammin kuin kerran. Kun löytää sisäisen rauhan suhteessa itseen ja muihin, ei tarvitse muuta, eikä muulla ole merkitystä, on vain tyytyväisyys joka näkyy muille.

Viimeksi muokattu:
Kiukkuinen (ap)
EI ole. Noin sanoo vain ihminen joka ei ole tyytyväinen itse itseensä. Sisäinen kauneus ja itsensä hyväksyminen näkyvät päällepäin. Näin se vain on.
No mutta minä olen mielestäni sisäisesti kaunis. Olen iloinen, kohtelias, toiset huomioonottava ja seurallinen. Minusta pidetään, minua kuunnellaan ja minut kutsutaan aina kaikkeen mukaan. Olen hauska ihminen.
Enkä todellakaan ole hyväksynyt vanhentunutta naamaani ja liikakilojani. Ulkomuotoni ärsyttää minua. Ja minä liikun melkein joka päivä ja syön aika normaalisti. Laihtuminen vaan ei ole helppoa minulle. Kehoni pitää pyöreydestä kiinni viimeiseen asti. Kasvoni eivät valitettavasti ole superkauniit vaan todella tavalliset.

Että niin se vaan on, jotkut on luonnostaan kauniimpia kuin toiset. Meidän rumien pitää sitten päteä jollain muulla, että saadaan sama suosio/huomio mitä ne kauniit ihmiset. Ei ole reilua ei.

Yhteistyössä