Täällä Helsingissä.Missä näit sen?
Täällä Helsingissä.Missä näit sen?
Aina välillä käyn joo, mutta ei täällä kyllä enää näytä olevan yhtään mitään.Ei, kyllä se kääkkä vielä käy täällä rääkymässä.
Huomaa että kukaan ei sanonut että sä olisit epäkaunis. Sanottiin vain että mies1:n kiinnostus lopahti kun näki sun kuvan.Voi naiset hyvät mikä keskustelu *syvä huokaus* Minä tykkään ja pidän teitä kauneina myös :kiss:
thanks muru, sä oot reilu.Ai, minä kun muistelen että ainakin joku mies-nimimerkkinen on herutellut useaakin Happyn kuvaa täällä
Miss Suomi? Eihän ne ole edes kauniita koskaan!thanks muru, sä oot reilu.
Noista naikkosista tietää kyllä mitä he sanoisi vaikka kuvassa olisi miss suomi.
Itse tulin palstalle 2007 (kauhea sentään,niin kauan sitten ) ja meno oli kyllä erilaista...En niin välitä näistä uusista, kadonneista mustista. Niitä jotka kieppuivat täällä joskus vuosien 2008-2010 välillä, joskus kaipaa. Silloin jutut oli mukavia ja palstalla oli eloa.
Nää nykyiset hg:t ym. lähinnä ärsyttää.
Kyllä se loppu siihen kun HG ilmoitti melkosen selvästi ettei jaksa enää.Onko hän muka ollut täällä niin pitkään? Miten en ole huomannut sitä vasta kun häppäri liitty joukkoon ja sitä se yritti jatkuvasti, lopetti sen kun näki häppärin kuvan.
Muistelin et loppu kuin seinään siinä vaiheessa, kun kuva tuli esille.Kyllä se loppu siihen kun HG ilmoitti melkosen selvästi ettei jaksa enää.
Kyllä HG teki jo ennen sitä selväks että ei jaksa.Muistelin et loppu kuin seinään siinä vaiheessa, kun kuva tuli esille.
Puuhippa hyvä, mä olen 23 vuotias neiti ja varmasti olen huomannut jo miltä minä näytän kanssaihmisten silmiin ja mitkään sun sanomiset ei siihen vaikuta pätkän vertaa.Muistelin et loppu kuin seinään siinä vaiheessa, kun kuva tuli esille.
Hohoijakaa, ymmärrä vaan miten haluat. Ei tässä sun ulkonäköä ole haukuttu.Puuhippa hyvä, mä olen 23 vuotias neiti ja varmasti olen huomannut jo miltä minä näytän kanssaihmisten silmiin ja mitkään sun sanomiset ei siihen vaikuta pätkän vertaa.
Mutta eivät kumminkaan ole eroamassa vaan onnellisia yhä yhdessä (sori - jos se sattuu palstapaheksujan mieleen...)Dastrolabe poistuivat jotta voivat erota vähin ääniin.
Eipä, yritys oli hyvä <3Hohoijakaa, ymmärrä vaan miten haluat. Ei tässä sun ulkonäköä ole haukuttu.
Otatko sä ittees jos joku ei pidä sua viehättävänä? Et kai oikeasti kuvittele, että kaikki mielyttää kaikkia. Mies1 oli susta ihan eri kuva kuin mitä olit todellisuudessa, mitä sitte?Eipä, yritys oli hyvä <3