Mä taidan näivettyä kotona. :|minneköhän sitä karkais sitten jouluna kun rupee taas ahdistaa se hössötys ja yksinäisyys: /
Mä taidan näivettyä kotona. :|minneköhän sitä karkais sitten jouluna kun rupee taas ahdistaa se hössötys ja yksinäisyys: /
Ei ei ei,porukoila ei jaksa jouluna kauaa olla ja veljen luona on kauhee härdelli ja melu.Mielummin osin vaikka yksin mut ei sekään ole kivaa ja siitä sa sitten kuulla.Töihin menisin mutta en tiedä saako tänä vuonna mennä,aina olen ollut(sinkkuaikana) mut viime joulun jälkeen pomo nurisi siitäkin kun ei tiennyt että olen töissä eli jos olis tiennyt etukäteen niin ei olis päästänyt.:hug: - äitilles ja isälles tai veljelles, siinä on kaksi hyvää paikkaa missä olla ihan omana hurmaavana ittenäs :heart:
:hug: - etkä näivety. Olikos sulla vanhemmat vielä elossa, voiko ajatella heijen tykö menemistä? Tai sitten sisaruksille (jos ollaan aiheesta puhuttu ja olet sanonut olevasi ainokainen, niin sori muistini rajallisuus). Tai sitten ystävälles...Mä taidan näivettyä kotona. :|
Aattona käväsen vanhempien luona. Sisko tulee kans.:hug: - etkä näivety. Olikos sulla vanhemmat vielä elossa, voiko ajatella heijen tykö menemistä? Tai sitten sisaruksille (jos ollaan aiheesta puhuttu ja olet sanonut olevasi ainokainen, niin sori muistini rajallisuus). Tai sitten ystävälles...
Tai sitten laitat jouluksi oman kotisi todella nätiksi ja kauniiksi, itsesi siinä sivussa tietysti kans , laitat hyvät jouluruuat herkkuineen kaikkineen, hommaat hyvää lukemista/elokuvaa, suklaata ja juomaa ja - vain nautit . Etkä suo ajatustakaan sille yksinäisyydelles saati näivettymiselle, vaan otat selkävoiton yksinäisyydestä ja käännät sen pärjäämiseksi ja selviytymiseksi sekä itsesi rentouttamiseksi .
Tai sitten pyydät työvuoroja jouluksi.
Aattona käväsen vanhempien luona. Sisko tulee kans.
Siis voiko joku naamakuvasta sanoo seksikkääksi ja haluttavaksi? :vampire:
Aika älytöntä.no jos vonkaa niin jostakin laijasta se kai pitää alkaa
No miksei voisi - onhan niitä joitakin joilla on mm. sänkykamarisilmätkin :xmas:Siis voiko joku naamakuvasta sanoo seksikkääksi ja haluttavaksi? :vampire:
Jaa, mua ei oikein nappaa tollaset jutut. Ei kiinnosta.No miksei voisi - onhan niitä joitakin joilla on mm. sänkykamarisilmätkin :xmas:
Loogista jos haluaa piparia .Aika älytöntä.
Niin no siinä mielessä. Mut haistakoon kukkasen. Mua on turha vikitellä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30412861:Loogista jos haluaa piparia .
Eri asia kuinka viehättävänä pitää tuon tason iskuyritystä :vampire:.
Tottakai voi.Siis voiko joku naamakuvasta sanoo seksikkääksi ja haluttavaksi? :vampire:
Ja höpsistä siun kaa. Siulla on semmonen pilke silmäkulmassa etten usko hetkeäkään, että siulla olisi hätäpäivää .ei kaikki äijjät ole mitään huipputason iskijöitä
ja ei sitte kysellä mistä tiiän
Ja ei kaikki naisetkaan.ei kaikki äijjät ole mitään huipputason iskijöitä
ja ei sitte kysellä mistä tiiän