The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:hug: - äitilles ja isälles tai veljelles, siinä on kaksi hyvää paikkaa missä olla ihan omana hurmaavana ittenäs :heart:
Ei ei ei,porukoila ei jaksa jouluna kauaa olla ja veljen luona on kauhee härdelli ja melu.Mielummin osin vaikka yksin mut ei sekään ole kivaa ja siitä sa sitten kuulla.Töihin menisin mutta en tiedä saako tänä vuonna mennä,aina olen ollut(sinkkuaikana) mut viime joulun jälkeen pomo nurisi siitäkin kun ei tiennyt että olen töissä eli jos olis tiennyt etukäteen niin ei olis päästänyt.
 
Mä taidan näivettyä kotona. :|
:hug: - etkä näivety. Olikos sulla vanhemmat vielä elossa, voiko ajatella heijen tykö menemistä? Tai sitten sisaruksille (jos ollaan aiheesta puhuttu ja olet sanonut olevasi ainokainen, niin sori muistini rajallisuus). Tai sitten ystävälles...

Tai sitten laitat jouluksi oman kotisi todella nätiksi ja kauniiksi, itsesi siinä sivussa tietysti kans :), laitat hyvät jouluruuat herkkuineen kaikkineen, hommaat hyvää lukemista/elokuvaa, suklaata ja juomaa ja - vain nautit :). Etkä suo ajatustakaan sille yksinäisyydelles saati näivettymiselle, vaan otat selkävoiton yksinäisyydestä ja käännät sen pärjäämiseksi ja selviytymiseksi sekä itsesi rentouttamiseksi :).

Tai sitten pyydät työvuoroja jouluksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
:hug: - etkä näivety. Olikos sulla vanhemmat vielä elossa, voiko ajatella heijen tykö menemistä? Tai sitten sisaruksille (jos ollaan aiheesta puhuttu ja olet sanonut olevasi ainokainen, niin sori muistini rajallisuus). Tai sitten ystävälles...

Tai sitten laitat jouluksi oman kotisi todella nätiksi ja kauniiksi, itsesi siinä sivussa tietysti kans :), laitat hyvät jouluruuat herkkuineen kaikkineen, hommaat hyvää lukemista/elokuvaa, suklaata ja juomaa ja - vain nautit :). Etkä suo ajatustakaan sille yksinäisyydelles saati näivettymiselle, vaan otat selkävoiton yksinäisyydestä ja käännät sen pärjäämiseksi ja selviytymiseksi sekä itsesi rentouttamiseksi :).

Tai sitten pyydät työvuoroja jouluksi.
Aattona käväsen vanhempien luona. Sisko tulee kans.
 
Mä meen jouluksi porukoille, oon itsekäs ja harmittaa ko joudun jakamaan puolikkaan ja antamaan sen osaksi joulusta isälleen, enkä saa olla sen kanssa. Mutta onneksi mummuloiden välimatka on vaan pari kilometriä.

Mutta kai mä lähden nytten sinne kauppaan. Heissan.
 
ei kaikki äijjät ole mitään huipputason iskijöitä

ja ei sitte kysellä mistä tiiän
Ja ei kaikki naisetkaan.

Että jos tässä ulkoistetuksi tulisin, niin - no, sittenpä tulisin. Ihan näin äkkisiltään en osais nähdä tilannetta, että olisin seuraa hakemassa...vaan mistä hitosta sitä tietää :D.

Jotenkin voisin kuvitella että keskittyisin siihen arjen handlaamiseen ja lasten kanssa olemiseen ja heidän elonsa tasottamiseen ja tukemiseen. Jos siihen jossain vaiheessa olis sitten joku mies ohjautumassa mukaan niin....ei kait sille sitten mitään vois :D

Nyt mennään tällä tavalla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä