Millaista on hyvä seksi?

• Viestiketjun aloittaja vain1kumppani
  • Ensimmäinen viesti
vain1kumppani
Heippa!
Tuttavani kertoi juuri, että nykyisessä parisuhteessa on parasta seksiä ikinä.
Itselläni on ollut vain yksi kumppani ja mietinkin mitä hän tarkoittaa. Suoraan en kehtaa kysyä.. en tiedä miksi ei kai siinä mitään kainosteltavaa olisi.

Miten koetaan "paras seksi ikinä"? Eikö se kuitenkin aina ole vähän erilaista samankin kumppanin kanssa. Aluksi on se alkujännitys ja myöhemmin jo tutumpaa ja uskaltaa kokeilla eri asioita.
Mietin vain onko se oikeasti jotenkin tosi selkeää.
Me olemme kokeilleet kaikenlaista itsekkin ja joskus seksi on todella hyvää, joskus "ihan tavallista". En siis jotenkin ymmärrä miksi jonkun tietyn henkilön kanssa se on niin paljon parempaa aina?

Sen ymmärrän jos seksi on huonoa ja se nyt varmaan jättää tyytymättömäksi ainakin toisen osapuolen.. Mutta nyt mietityttääkin se "paras seksi ikinä". Mitä se on?

:)

Hyvään seksiin liittyy varmasti monia eri osatekijöitä, mutta luulen että vaikka mitä sanoisi, aina on joku ihminen joka vastaa että "no mun paras seksikokemus oli erilainen ku tuo"

Se ainakin on selvää että seksi on enemmän tunneasia kuin fyysistä tekniikkaa. Siksi useimpien ihmisten parhaat seksikokemukset on rakastavassa suhteessa, joka itsessään toimii hyvin.

Bestsexever
Onhan se vaikee määritellä, mikä on parasta seksiä ite kullekin. Mikä toimii toisella ei välttis tyydyttäisi toisen haluja tai toiveita yhtään.

Mulle paras seksi ikinä on kiihkoa ja kiimaa, hehkua ja hekumaa, toinen saa mut ihmeellisiin sfääreihin, joihin en ite yksin pääse. Tunnetta ja halua. Kun toisesta näkee, et on valmis tekemään mitä tahansa mun nautinnon vuoksi. Vastavuoroista ja spontaania. Käytännön tasolla tarpeeksi pitkäkestoista, just sopivassa tahdissa kiihtyvää, kiihottavaa, tuhmaa, herkkää, hellää, tunteikasta ja orgasmiin päättyvää.

endis
Eka kerta voi olla sillä hetkellä parasta seksiä. Lasten kasvettua isoksi ja elämän vapautuessa voi seksi olla parasta ikinä. Vanhainkodissa seksi voi olla parasta ikinä. Tässä siis aikajatkumona, milloin seksi voi olla parasta.

Toiset taas eivät näe tätä aikajatkumoa, vaan hakevat 1000 eri kumppania, joista pyrkivät löytämään sen, joka antaisi parasta seksiä. Tässä taas pitää nähdä addiktio, jossa addiktiota tuova asia (seksi) ei tunnu enää miltään, kun sitä on saanut. Näin ollen pitää tuoda aina jotain lisää, jotta tuntuisi joltain, kunnes saavutetaan tila, jossa mikään ei tunnu miltään.

juueipäs
Hyvä seksi on hyvää, se on sellaista kivaa ja ihanaa perusseksiä rakkaan kumppanin kanssa, huonoimmillaankin laadukasta.. Sitten on loistelias seksi. Minä käsitän sen estottomaksi, kiimaiseksi, avoimeksi ja kokeilunhaluiseksi seksiksi, joka yksinkertaisimmillaankin jättää vapisemaan ja itkemään mieliyvähormoniryöpyissä (suihku)orgasmin jälkeen. Mitkään silmiintuijottelut tai suutelemiset ja fiilistelyt ei ole pahemmin mieleeni, vaikka ihan kivoja nekin on joskus. Ennemmin haluan kokea sen eläimellisen himon ja sellaista kiimaa, että tuntuu että hulluksi tulee :) Kuulostaa typerältä ylisanojen viljelyltä, mutta tuollaista se on. Tällaistä siis meillä on :)

"antero"
Se on sitä kun harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa josta oikeasti tykkää ja kemiat kohtaavat. Jos tunteita ei ole, niin seksi ei ole kovin antoisaa sellaisenkaan kanssa, jolla on teknikka loistavasti hallussa. Tunne on siis tärlein asia.

"Dinosaurus"
Mä aattelen, että mulle ainaskin parasta seksiä ikinä, on se mun mieheni kanssa. Siihen voi kuulua mitä vain, miten vain, mutta niin, että kummankin halut ja toiveet siinä täyttyy. Se voi kestää kauan tai vähän, sen "tyyli" voi vaihdella ja on vapaa, mutta juurikin se, että tunnet toisen ja hän sinut, niin silloin mennään niille "sfääreille", että seksistä saa parhaan nautinnon, kumpikin..(yleensä). Itse en usko, että joku yhden illan juttu voisi antaa mulle ikinä parasta kokemusta seksistä. Mulle hyvä seksi on tekniikkaa ja tunnetta, halua ja himoa, halimista ja "panemista"; kaikkea yhessä ja samassa paketissa, sen yhden ja saman kanssa.

peesi tälle :)
[QUOTE="Dinosaurus";30410390]Mä aattelen, että mulle ainaskin parasta seksiä ikinä, on se mun mieheni kanssa. Siihen voi kuulua mitä vain, miten vain, mutta niin, että kummankin halut ja toiveet siinä täyttyy. Se voi kestää kauan tai vähän, sen "tyyli" voi vaihdella ja on vapaa, mutta juurikin se, että tunnet toisen ja hän sinut, niin silloin mennään niille "sfääreille", että seksistä saa parhaan nautinnon, kumpikin..(yleensä). Itse en usko, että joku yhden illan juttu voisi antaa mulle ikinä parasta kokemusta seksistä. Mulle hyvä seksi on tekniikkaa ja tunnetta, halua ja himoa, halimista ja "panemista"; kaikkea yhessä ja samassa paketissa, sen yhden ja saman kanssa.[/QUOTE]

just näin!!!

tuotanoin
Eka kerta voi olla sillä hetkellä parasta seksiä. Lasten kasvettua isoksi ja elämän vapautuessa voi seksi olla parasta ikinä. Vanhainkodissa seksi voi olla parasta ikinä. Tässä siis aikajatkumona, milloin seksi voi olla parasta.

Toiset taas eivät näe tätä aikajatkumoa, vaan hakevat 1000 eri kumppania, joista pyrkivät löytämään sen, joka antaisi parasta seksiä. Tässä taas pitää nähdä addiktio, jossa addiktiota tuova asia (seksi) ei tunnu enää miltään, kun sitä on saanut. Näin ollen pitää tuoda aina jotain lisää, jotta tuntuisi joltain, kunnes saavutetaan tila, jossa mikään ei tunnu miltään.
Avaatko vähän? Omakohtainen kokemus? On myös ihmisiä jotka pitävät seksistä, pysyvät sinkkuina ja harrastavat seksiä miellyttävän ihmisen kanssa. Ei sitä voi rinnastaa addiktioon tai siihen, että ei enää tunnu miltään.
Sitä saattaa jyystää vaikka lähetyssaarnausasennossa ja hyvältä tuntuu kerta toisensa jälkeen.:)

Yhteistyössä