"memmi"
Ihan taukki näiden pelikonsolien kanssa. Mutta josko jolla kulla olisi kokemusta. Ei tavitse olla huippuvekotin vaan tulee perheen yhteiseen käyttöön. Mitä laitetta suosittelisitte?
Aijjai kun kutkuttais mutta vielä ollaan tahkottu kolmosella.
Niin - itse kun vaan veikkaan että pelailu ei meillä niiiin aktiivista tule olemaan - että onko pleikassa liikaa potkua "turhaan"? Jos pelattaisiin ihan aikuisetkin niin joo, mutta? Ja vuosiksi en osaa ajatella konsolia kun niin taajaan nuo kuitenkin tuntuvat uusivan malleja että josko päivitys on tarpeessa sitten kuitenkin kun lapset isompia...Pleikkari, mielummin 4 ku 3. Vuosiksi pelikonsoli.
move ohjaimet saaOnko tuohon pleikkaan saatavilla niitä liikeohjaimia? (joo olen ihan ulalla näistä.....)
Pleikalla on Little Big Planet joka on kovasti ainakin meidän lapsen mieleen.Jos SuperMario--pelit ei ole se ehdoton juttu, niin pleikkari ja ehkä uusin malli siitä. Tosin on meillä vielä pleikka kakkonenkin kolmosen rinnalla, sekä wii.
Pleikka kolmoseen on ollut edullisinta hankkia pelit suoraan lankaa pitkin. Meillä tuo toimii myös elokuvien katseluun.
On joo.Onko tuohon pleikkaan saatavilla niitä liikeohjaimia? (joo olen ihan ulalla näistä.....)
Täällä päin tuon ikäset pelaa Skylandereitä, tosin ne saa joka pelikoneelle.Pleikalla on Little Big Planet joka on kovasti ainakin meidän lapsen mieleen.
Sopii todella hyvin jo 5-6 vuotiallekin.