Lukutaito on ihan oikeasti hyödyllinen.Onnea!! Menikö viikot paljon yli 42? Käynnistettiinkö?
Tervetuloa tavalliseen elämään, kuninkaalliset kulkee kruunu päässä vain siellä sun satumaailmassasi.Raapiko kruunu pahasti?
Niin siis mähän päivitin The Ketjuun ja odottajien puolen ryhmään niin osastolta kuin salista ja ihan vielä sittenkin kun lapsi oli syntynyt -- ja aika hyvin mulla riittää aikaa vauvalle ja esikoiselle ja miehelle, vaikka feissariinkin liityin pari viikkoa sitten uudestaan. Eiköhän Milannankin aika riitä, älä huoli.Ja synnytys-salista pitää heti ensimmäisenä kaksplussan palstalle asiasta ilmoittaa?! Apua!
No onnea silti, toivottavasti sinulla riittä aika kaikille lapsille kun tuo some nielee siitä niin paljon...
No tapansa kullakin.Niin siis mähän päivitin The Ketjuun ja odottajien puolen ryhmään niin osastolta kuin salista ja ihan vielä sittenkin kun lapsi oli syntynyt -- ja aika hyvin mulla riittää aikaa vauvalle ja esikoiselle ja miehelle, vaikka feissariinkin liityin pari viikkoa sitten uudestaan. Eiköhän Milannankin aika riitä, älä huoli.
Sinä sinä sinä.Mä kun synnytin
Minulla ei ollut tarvetta
minusta oli ihanaa
en kaivannut
En myöskään kokenut
Itse koin