The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kirahvi ostamassa tupakkaa:

Minä: Smartin vihreä toppa kiitos.
Myyjä: Ja papereita.
Minä: Ei kiitos, en mä tartte.
Myyjä: Siis henkkareita...
Kiusallinen hiljaisuus.
Meikäläiseltä on viimetteeksi iän puolesta kysytty papereita Käpylän alkossa ko täytin 18

Myyjä kiroili, et saakeli, sä olet käyny täällä jo toista vuotta.

Nyt kun lähikaupassa on ohjeet, et jokaiselta alle kolmekymppiä vaikuttavalta pitäis kysyä paperit röökiäkin ostaessa, niin eivät kysy edes pyytäessä (olen pyytäny).

Joten jatkossa laitan toivoni paikkoihin joihin olen vielä liian nuori!!! On noit ikätansseja, mis ikäraja on 50. Jos pääsen sisään, niin voin olla nuorekas jälleen.
 
Onko muuten törkeetä jos kaverien kanssa vietetään päivää/alkuiltaa/iltaa siis et ei tiedä millon jutut loppuu mut on yhteinen päivän vietto niin jos ja kun kaverit ei juo niin onko törkeetä otta muutama tsihi mukaan...vai pitääkö siihenkin kysyä lupa et saanko ottaa et haittaako teitä?
 
Arki :heart: - ihana sana.

Ja se on kuulkaas ihan kohta maanantai virallisesti taputeltunna eilispäiväiseksi, ji- haa :D!

Heitin tänään muuten pihalla ömppispömppisvattansa kanssa tasapainoittelevaa harakkaa paistinpannulla. Ja se oli sitten tämän torpan ja tämän himahaltiattaren viimeinen kätösissään pideltävä teflonhäspäkkäkeksintö, sillä - ne on suoraan pjärsiistä |O

Vaikka kuinka hyvänä pidät ja kuin kukkaa kämmenellä vaalit ja hoidat ja jutteletkin :snotty:, niin poishuono mikä poishuono.

Wanha kunnon valurautapannu siis esiin :). Painaahan se kyllä kuin syntisäkki mutta eipähän tartte joikata eikä aarioita ulista.
 
Onko muuten törkeetä jos kaverien kanssa vietetään päivää/alkuiltaa/iltaa siis et ei tiedä millon jutut loppuu mut on yhteinen päivän vietto niin jos ja kun kaverit ei juo niin onko törkeetä otta muutama tsihi mukaan...vai pitääkö siihenkin kysyä lupa et saanko ottaa et haittaako teitä?
Onhan se kohteliasta kysyä, mut harvoin ehtii olla eka korkkaamassa.
 
ainakin hintaero. ei ole ikinä tullut oikein noita sätkiä tupruteltua. ja onneksi nuo oikeatkin ovat taakse jäänyttä elämää. vielä kun tästä sähköisestäkin eroon pääsisi.
:flower: :kiss: - kymmenen pistettä ja kaijakaijasen merkit kans!

Enkä epäile ollenkaan, ettetkö tuosta sähköisestäkin pääse aikanaan eroon - hyvällä mallilla kun toi päättäväisyytesi asian kanssa kerran on :). Hienosäädöstä siis vain on kiinni :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä