JepAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400031:Majuri on näköjään katsellut lastenohjelmia.
Nyt menee ihan vähän huti.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30400021:
tuunko heti vai myöhemmin:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30400018:no jaaaaaa
Joo tuu vaa
Ihan vähä vainNyt menee ihan vähän huti.
Onko mun lainapatja tallessaNo eikö se saatanan kuva nyt voi edes näkyä suoraan En kestä tätä elämää.
jos tää ei näy suoraan, niin en linkitä tänne enää mitään.
Mieluusti heti ku sitte mun pitää lähteä töihin yöksituunko heti vai myöhemmin:xmas:
noihan on hyvässä järjestyksessä. ei noihin tarvi koskea vielä aikoihin. sit kun olet puoli vuotta kaadellut laatikoita lattioille ja etsinyt tavaroita on aika laittaa ne oikeille paikoilleenNo eikö se saatanan kuva nyt voi edes näkyä suoraan En kestä tätä elämää.
jos tää ei näy suoraan, niin en linkitä tänne enää mitään.
Yep yepnoihan on hyvässä järjestyksessä. ei noihin tarvi koskea vielä aikoihin. sit kun olet puoli vuotta kaadellut laatikoita lattioille ja etsinyt tavaroita on aika laittaa ne oikeille paikoilleen
Naiset laittaa kolmessa päivässä paikat ojennukseen .noihan on hyvässä järjestyksessä. ei noihin tarvi koskea vielä aikoihin. sit kun olet puoli vuotta kaadellut laatikoita lattioille ja etsinyt tavaroita on aika laittaa ne oikeille paikoilleen
Mulla on vieläkin muutama pahvilaatikko purkamatta edellisestä reilun vuoden takasesta muutosta ja nythän mun ei ees tarvi purkaa niitä, kun tulee kuitenkin muutto pian toisaallenoihan on hyvässä järjestyksessä. ei noihin tarvi koskea vielä aikoihin. sit kun olet puoli vuotta kaadellut laatikoita lattioille ja etsinyt tavaroita on aika laittaa ne oikeille paikoilleen
älä yleistäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400064:Naiset laittaa kolmessa päivässä paikat ojennukseen .
Sit minoon vissiin miesAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400064:Naiset laittaa kolmessa päivässä paikat ojennukseen .
Et halua.Haluan vaihtaa päätä jonkun sohvaperunan kanssa! .
Miepä olen purkanu jo melkein puoletnoihan on hyvässä järjestyksessä. ei noihin tarvi koskea vielä aikoihin. sit kun olet puoli vuotta kaadellut laatikoita lattioille ja etsinyt tavaroita on aika laittaa ne oikeille paikoilleen
Tai sit majurilla on tähtäyksessä parantamisen varaa???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400031:Majuri on näköjään katsellut lastenohjelmia.
Sit minoon vissiin mies
Niin?Ootteko ikinään katsoneet peilillä, u know, sinne?
tarkoitit varmaan tunnissaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400064:Naiset laittaa kolmessa päivässä paikat ojennukseen .
voi hellinteltti sentään. pakkohan tässä välillä on peiliin vilkaista kun ei vatsan takaa muuten sinne näy.Ootteko ikinään katsoneet peilillä, u know, sinne?