Et niin.ja mähän en koskaan oo valittanut yhtään mitään:saint:
Et niin.ja mähän en koskaan oo valittanut yhtään mitään:saint:
Mee äkkiä laittaa.hmph, pitäsköhän mun laittaa tiskit tai jotain ettei ukko kotiin tullessaan luule (siis saa tietää) että oon lurskaillut koko päivän
ja sitten vaan ukolle sanomaan et koko päivän oon raatanut ja nää loput jää kyl sulle kun ei jaksa enempäähmph, pitäsköhän mun laittaa tiskit tai jotain ettei ukko kotiin tullessaan luule (siis saa tietää) että oon lurskaillut koko päivän
must sää taas valitat aina ja kokoajan|Omääkään en juur valita, muistaakseni
Vois kai sitä tulla pesemään.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30399613:Jahas, kait sitä lenkkisaunaan. Selänpesijöitä? ja jalkahieronnan vois samalla tehä
Laitoin tiskit, pyyhin pöydät, imuroin pikaseen ja heitin muksun lelut ikea kassiin ja sen huoneeseen. Nyt näyttää siltä kun oisin hulluna huhkinut koko päivänja sitten vaan ukolle sanomaan et koko päivän oon raatanut ja nää loput jää kyl sulle kun ei jaksa enempää
kiva..Laitoin tiskit, pyyhin pöydät, imuroin pikaseen ja heitin muksun lelut ikea kassiin ja sen huoneeseen. Nyt näyttää siltä kun oisin hulluna huhkinut koko päivän
Ja tällä välin muksu piirsi vahaliiduilla taideteoksen eteisen seinään
TeretulemastVois kai sitä tulla pesemään.
Kattele netistä reseptejä?Mitä ruokaa sitä tekis tällä viikolla valmiiks pakkaseen että kun alkaa työt niin sit olis vaan sulatusta ja lämmitystä vaille olevia.
Makaronilaatikko, lihaperunalaatikko jneMitä ruokaa sitä tekis tällä viikolla valmiiks pakkaseen että kun alkaa työt niin sit olis vaan sulatusta ja lämmitystä vaille olevia.
No kun sain tänä vuonna. Enkä arvannut että niin käy. Ja nyt menetin. epistä..Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30399646:Tinku ja Goldie kuulkaas! Jos minäkin sain yhtäkkiä miehen silloin kun sitä vähiten odotti ja kiinnostusta miehiin ei edes ollut siinä vaiheessa, niin tulee se onni teillekin :heart:
Sä ootkin tollanen nättimys!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30399646:Tinku ja Goldie kuulkaas! Jos minäkin sain yhtäkkiä miehen silloin kun sitä vähiten odotti ja kiinnostusta miehiin ei edes ollut siinä vaiheessa, niin tulee se onni teillekin :heart:
no makaronilaatikko on varmaan yks perus minkä teen. muista ei sit niin tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30399649:Makaronilaatikko, lihaperunalaatikko jne
Koska sä olisit niin sanonut???saattaa olla että oon valittanu siitä että muisti alkaa mennä
emmuista, muistakko nää?Koska sä olisit niin sanonut???
joo! tätä oon tehnyt ennenkin.mulla on uunissa jauhelihapottumuusiloota
mites se?