Tuntuu suolistossa. Luulen että johtuu ikävästä ja menetyksen surusta. Kun en ajattele asioita niin koskee vähemmän.Mitä vatsakipua tai millasta? missä tilanteessa on kipee?
Tuntuu suolistossa. Luulen että johtuu ikävästä ja menetyksen surusta. Kun en ajattele asioita niin koskee vähemmän.Mitä vatsakipua tai millasta? missä tilanteessa on kipee?
Ei siis mitään kivaa taikka piristävää, hmph sitte..Tuli haettua. Muutama unohtunut henkkoht tavara, ei sen kummempaa.
koita ajatella jotain muuta ja keksiä jotain mikä saa ajatukset toisaalle.Tuntuu suolistossa. Luulen että johtuu ikävästä ja menetyksen surusta. Kun en ajattele asioita niin koskee vähemmän.
Pitkällisten empiiristen ja organoleptisten tutkimusten perusteella olen tullut siihen tulokseen, että kankkunen aiheutuu julkisten kulkuvälineiden käytöstä.Mulla on vieläkin vähän heiveröinen olo. Oiskohan se taas ikuisen raittiusvalan paikka :xmas:
Yritetään mutta välillä ajatukset karkaa mieheen.koita ajatella jotain muuta ja keksiä jotain mikä saa ajatukset toisaalle.
: / :hug: :heart:Yritetään mutta välillä ajatukset karkaa mieheen.
Kiitos, mutta säästä toki itsellesi. En ole niin makean perään.Ei siis mitään kivaa taikka piristävää, hmph sitte..
Ota suklaata, minä tarjoon
:hug: Eipä nuo hetkessä unohdu mutta yritä kovasti : /Yritetään mutta välillä ajatukset karkaa mieheen.
tietysti karkaa se on ihan normaalia.kyllä se siitä taas ajan mittaan.Yritetään mutta välillä ajatukset karkaa mieheen.
Hommaa housut, jostain Tokmannilta tai kirpparilta niin ei tarvii rahaa heittää kankkulan kaivoon jos ei tiukkaan pidempi aikanen harrastus.:wave:
Ja se kehtaaminen, tällä kertaa tarkotin ihan jokaisella esitetyllä tavalla kehtaamista.
Niin ilkiämistä ku viitsimistäkin. Ei miulla oo ees ulkoiluhousuja :snotty:
Kun lapsen isä jätti niin siihen meni n. 3v.:hug: Eipä nuo hetkessä unohdu mutta yritä kovasti : /
Ei, vaan ajatukset karkaa omiin mielikuviin siitä, mitä kaikkea oli/olisi voinut olla.Yritetään mutta välillä ajatukset karkaa mieheen.
Ei tuo oo niin makeeta kun on tummaa ja kaikenlisäks merisuolalla maustettua,Kiitos, mutta säästä toki itsellesi. En ole niin makean perään.
No just näin. Miks hemmetissä esim. kuntosalien tulis olla sallittuja vain niille, joiden ei siellä kuntonsa vuoksi tarttis käydä?Hommaa housut, jostain Tokmannilta tai kirpparilta niin ei tarvii rahaa heittää kankkulan kaivoon jos ei tiukkaan pidempi aikanen harrastus.
Illalla myöhään tai aamulla anivarhain niin ei tarvii kehtaamista miettiä.
Mitäpä kehtaamista siinä muutenkaa on?
Tuolla on kadut, polut ja tiet täynnä kävelijöitä, hölkkääjiä, juoksijoita yms. Miten sie sieltä silmään pistäsit ettet kehtais !?
mulla meni exästä toipumiseen yli 2v. Sit siinä tapailin jos jonkinmoisia mut ei ne tuntunut miltään,luulin et tuntuu mut ei ne tuntunut.Kunnes sit tapasin yhen miehen ja ihastuin siihen ihan kybällä ja oisin halunnut siitä kunnon suhteen mut ei siitä mitään tullut,vuosi veivattiin ja oltiin ja ei oltu,en millään meinannut päästää irti mut pakko se oli. Vieläkin kaipaan ja kun nään tunnen sydämen pomppivan ja tulee surullinen olo kun meillä oli ihan eri halut asioiden suhteen.Kun lapsen isä jätti niin siihen meni n. 3v.
Me ei keretty edes kunnolla olemaan yhdessä. Luulin että kaikki oli hyvin.Ei, vaan ajatukset karkaa omiin mielikuviin siitä, mitä kaikkea oli/olisi voinut olla.
Ei me päivääkään, etteikö meikäläisenkin ajatukset harhailisi siinä maailmanajassa, kun maailma oli kaunis. Liiton kolme viimeistä vuotta vaan ei enää ollut sitä aikaa ja mitäpä semmoista kaipailemaan. Eikä kymmenen vuoden taakse ole paluuta.
:hug:mulla meni exästä toipumiseen yli 2v. Sit siinä tapailin jos jonkinmoisia mut ei ne tuntunut miltään,luulin et tuntuu mut ei ne tuntunut.Kunnes sit tapasin yhen miehen ja ihastuin siihen ihan kybällä ja oisin halunnut siitä kunnon suhteen mut ei siitä mitään tullut,vuosi veivattiin ja oltiin ja ei oltu,en millään meinannut päästää irti mut pakko se oli. Vieläkin kaipaan ja kun nään tunnen sydämen pomppivan ja tulee surullinen olo kun meillä oli ihan eri halut asioiden suhteen.
Tuota nunnaksi ryhtymistä minäkin taannoin mietiskelin.Mitä jos alkaisi nunnaksi? Tai siirtyisi kokonaan naisiin?
Mun olis pakko alkaa nunnaksi kun mua ei naiset oikeen sillä tavalla kiinnosta.Mitä jos alkaisi nunnaksi? Tai siirtyisi kokonaan naisiin?
Naisiin siirtymistä kannatan.Mitä jos alkaisi nunnaksi? Tai siirtyisi kokonaan naisiin?
Niin tai tyytyy ensimmäiseen vastaan tulevaan. En mie enää hyvää miestä löydä. En ole enää kovin nuori.Mun olis pakko alkaa nunnaksi kun mua ei naiset oikeen sillä tavalla kiinnosta.