Naisiin siirtymistä kannatan.
Koska me ollaan kaik niin ihania
Naisiin siirtymistä kannatan.
eipä se hyvän miehen löytyminen taida iästä olla kiinni.Niin tai tyytyy ensimmäiseen vastaan tulevaan. En mie enää hyvää miestä löydä. En ole enää kovin nuori.
Minkäs ikänen oot?Niin tai tyytyy ensimmäiseen vastaan tulevaan. En mie enää hyvää miestä löydä. En ole enää kovin nuori.
En minäkään ymmärrä mitä kukaan miehissä näkee.Naisiin siirtymistä kannatan.
Tinku puhuu asiaaeipä se hyvän miehen löytyminen taida iästä olla kiinni.
Mut aika loppuu..eipä se hyvän miehen löytyminen taida iästä olla kiinni.
Isäukkoni meni kuusvitosena uuteen avioon.Niin tai tyytyy ensimmäiseen vastaan tulevaan. En mie enää hyvää miestä löydä. En ole enää kovin nuori.
44Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30399491:Minkäs ikänen oot?
Mä nään ainakin vaikka mitäEn minäkään ymmärrä mitä kukaan miehissä näkee.
No ethän sä mikään vanha vielä ole
Mä haluaisin pikkusen aikaisemmin.Isäukkoni meni kuusvitosena uuteen avioon.
En nyt kamalan vanha. Parempi luovuttaa niin ei tule enää sydänsuruja.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30399504:No ethän sä mikään vanha vielä ole
Höpö Höpö :OEn nyt kamalan vanha. Parempi luovuttaa niin ei tule enää sydänsuruja.
En minäkään välttämättä avioon.mä en välttämättä ees haluu avioon kunhan olis muuten hyvä ja vakaa suhde. ehkä jos olis lapsia niin niiden takia tai sitten ihan siksi et kun toisesta aika jättää niin on turvattu tulevaisuus.Ja muutenkin kaikki asiat on selkeempiä kun on aviossa.
Miten musta tuntuu, että just nyt sä näet sen prosentin erotiikkaa, jossa saattaa olla niit tunnejäämiä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30399502:Mä nään ainakin vaikka mitä
En usko että löydän enää ketään.Höpö Höpö :O
Nyt tuntuu tuolta ja voi tuntua vielä tovin,
mutta kyllä se helpottaa ja se unelmien ukkeli talsii joku kaunis päivä suoraan sun sydämeen ja jää sinne :hug:
Älä sitte usko.En usko että löydän enää ketään.
en mäkään usko,ainakaan sellasta millasen oikeesti haluisin mutta täytyy sit yrittää vaikka saada joku kaverimies No joo,ei sekään ole mun juttu,kokeiltu on.En usko että löydän enää ketään.
Lällätellään sit kuorossa.Älä sitte usko.
Mä uskon sunkin puolesta
Ja kun oot korvias myöten rakastunut ja onnellinen niin tuun lällätteleen, että mitäs mie sanoin!
ja mähän en koskaan oo valittanut yhtään mitään:saint:Sori tää valitus. Kai mä jossain vaiheessa lopetan. :snotty: