:saint: ei se ollut liiottelua,ei oo valittamista mutta ei sitä nyt noin ylenpalttisesti tarttis liiotella
mun näkemys vaan kyseisestä asiasta
:saint: ei se ollut liiottelua,ei oo valittamista mutta ei sitä nyt noin ylenpalttisesti tarttis liiotella
:wave:Päivää.
Tarttis lähteä hoitamaan kannattamattomia asioita.
Ja postiin on tullut paketti, jonka sisällöstä ei ole aavistustakaan.
isänpäiväylläriä veikkaan maPäivää.
Jännää, mysteeripaketti !Päivää.
oli se nuorramiessä vaikeeta kun piti yrittää kammata jakaus ja semmonen tyylikkäästi kaartuva vouhkana tohon eteenTukk... Takkukriisi!
Ai jumaleishon kun tekis mieli ottaa sakset ja nips naps.
Mä en tiedä sittenkään mitä väriä tähän päähän lykkään, vai lykkäänkö mitään, leikkaanko otsiksen vai kaikki pois vai alanko kasvattaan omaa suoraa tukkaa vaivaivai.
Ehkä kävelen peruukkikauppaan ja ajan kaljuksi...
Miehillä ei vissiin oo näin vaikeeta
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30399235:
Eipä ole, ei.Tukk... Takkukriisi!
Miehillä ei vissiin oo näin vaikeeta
ootko sä syönyt eron jälkeen mitään? :OMiul on paino pudonnut 3kg. Ei kyl haittaa. On varaa mistä pudota.
Olen syönyt mutta tavallista vähemmän. Vatsa on jatkuvasti kipeä. : /ootko sä syönyt eron jälkeen mitään? :O
ei ole tervettä painonpudotusta jos se on sellasta. Vaikka mikä mä olen sanomaan kun niin useesti ollut siinä tilanteessa.Eihän sitä sillon ajattele kun et hyvä et paino putoo mutta tosiasiassahan se ei ole tervettä.
Mitä vatsakipua tai millasta? missä tilanteessa on kipee?Olen syönyt mutta tavallista vähemmän. Vatsa on jatkuvasti kipeä. : /
:hug:Olen syönyt mutta tavallista vähemmän. Vatsa on jatkuvasti kipeä. : /
Tuli haettua. Muutama unohtunut henkkoht tavara, ei sen kummempaa.Joko aakoo haki postipaketin?