The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei vissiin oikeen sovi myydä sellasta mitä on kaverilta ostanut:D Käy kuitenkin ahkeraan kirppareita kiertämässä. Mutta kun ei itekään enää käytä niin...pitää varmaan myydä sit toisella paikkakunnalla kun joskus sieltäkin otan paikan.
 
Viimeksi muokattu:
...ja muikeeta marraskuun alkua joka ikiselle iikalle :)

Onkin kyllä ollut semmoiset lopettajaiset viime kuukaudelle sekä tämän uuden kuukauden juhlijaiset jotta nutturakikkurat ovat ihan hellinä pörröttäneet :D

...mie oon saanu halipusirutistuksia...ja sit mie oon saanu kukkasii ja ruusuloitsii...sit mie oon saanu herkkuloitsii, kakkuloitsii, suklaaloitsii, hyvvee ruokaloitsii, namistuksii...ja sitten mie oon vielä lisäks saanu kynttilöitsii, jalkahieroloitsii, saunalöylylöitsii ja :rolleyes: *vetää henkee sisäänpäin samalla huokaillen ääneen* seksilöitsii....

:D - ihan koko hiien elonkirjo on kahlattu muutamassa päivässä läpi yhdessä ja erikseen, mieskin tuli kotio kesken kaiken - tosin lähtee taas mutta kyllä teki kaikkinensa niin hyvää nähdä ja olla :heart: - eli lunta odotellessa etiäpäin! Tänä aamuna saatiinkin hieman maistiaisia tulevasta, voi sitä riemua ja iloa :)!
 
IhQ
:wave: Iltoja kaikille!

Tässä käyn välillä pyörähtää,en oikeen osaa taas rauhottua mihinkään. Välil käyn neulomassa pari puikollista ja hyppään keittiössä ja lastenhuoneessa ja pörrään tuol muualla netissä ja ja ja...:D
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Jos jotain annetaan tai myydään, niin silloin se vaate tai tavara on vaihtanut omistajaa. Se miä uusi omistaja vaatteilla tai tavaralle tekee on hänen asiansa. Tottakai on myös oikeus se myydä, lahjoittaa tai heittää roskiin, olipa sen itse saanut tai ostanut.

Siis, tinkku laittaa myyntiin kaikki vaan ihan ilman tunnontuskia!

Se mitä annetaan, pitää myös osata antaa pois. Antaja ei siis enää määrää mitä annetulle asialle tapahtuu. Eri asia joku lemmikki tai lainaksi annettu juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30397164:
Ihanalta kuulostaa katti! :) :heart:
..siekin ihana siellä :kiss:...mites siun viikonloppu :rolleyes:...tais olla mukavata sullakin ;)?

...ja mä taijan olla vielä niin fiiliksissä ja tunnelmissa ja kaikkensa antaneena ja saaneena ja makusteltuna jajaja...kun näemmä höperehdin alvariinsa ohi suuni :O, kiesus sentään - sitä tiiä mitä tässä vielä menen paljastelemaan ja silleen :snotty: :ashamed: :D

Pitää vissiinki tokkeentua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30397173:
Mullakin on niin sukat pyöriny jaloissa ja perhosia vatsassa :) Käytiin kiertelees mahdollisia asuntojakin viikonloppuna, minne vois lapsetkin kärrätä asustaan :) Ja sanoi tuo mies rakastuneensakin :rolleyes: :heart:

Äkkii vaan uus kämppä alle, niin voi nähdä sit miehen kanssa vaiks joka päivä :heart:
..awwww...:heart:....mie niin tiesin tämän :D...että on meillä viikonloppu törähtänyt kohdillensa :heart: :kiss:
 
..awwww...:heart:....mie niin tiesin tämän :D...että on meillä viikonloppu törähtänyt kohdillensa :heart: :kiss:
Juu, olihan mulla ihana viikonloppu, seuraavaa odotellessa :heart: Kamala kun kutkuttava tunne, ikävä :D
Torstaina kyllä taas illalla näen pikasesti, mut kyse ei oo kun puolesta tunnista, en voi olla myöhempään, kun pitää jaksaa ajella viel sit kotiin, mut kuitenkin kunhan saa edes hetkisen halia ja ja ja :heart: :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
...ette kyllä usko kuin mä tipahdin perjantaina, kun viikonlopettajaiskouhotusväsymärssysurupuserossa- tunnelmoinnin keskelle marssi tuo yks :heart:...ensin olin saada schlaagin, kun tajusin kattovani toista - että mitä hittoja, että miksi ihmeessä toi on nyt tossa??!! onko se kunnossa??!!! mitä ihmettä??!!!....ja sitten mä sainkin semmosen rutistuksen että...
No. Siinä oli niin hyvä olla :heart:


...kyllä toi yksi vaan aina osaa yllättää...välittämisellään ja huomioimisellaan ja turvantuomisella :heart:

Miten pienestä kiinni olikaan se ammoinen tapaamisemme....kiitollinen saan olla :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä