MILANNA?? syntyikö poika jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jenni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyksissä olin tänään taas, supistuksia sen verran paljon. Ultra oli tehty, lääkitys annettu ja kotiin odottamaan h-hetkiä, kun paikat sen verran kypsiä ja auki olen että ne eivät halua sen enempää tehdä vaan ovat tätä mieltä jos vauva voi hyvin niin luonto hoita sen. Mutta joka tapauksessa jos vielä ens vkon alussa mitään ei tulee niin käynnistys jo 101% varma :). Olo huono mutta kestän ;D

Onnea ja voimia viimeisille raskausmetreille, Milanna! jos tämä vaikka viimeinen raskaus? niin mietipä sitä, jos ei enää koskaan tätä tunnetta että pieni ihminen mahassa...

Milanna, jatkuuko supistelut vielä ? Onko sulle tullu aikasemmissa synnytyksissä pahoja repeämiä ? Oma synnytys lähenee ja jänskättää ihan hirveesti !

[QUOTE="esikoinen tulossa";30395872]Milanna, jatkuuko supistelut vielä ? Onko sulle tullu aikasemmissa synnytyksissä pahoja repeämiä ? Oma synnytys lähenee ja jänskättää ihan hirveesti ![/QUOTE]

Millä viikoilla olet? :) Kans pelottaa mutta jo sen verran kipeä olo että huh äkkiä vaan jo haluan synnyttää.
2 krt ei tullut mitään, paitsi 3s krt kyllä, kun poika on ollut yli 5kg, mutta laitoivat jotain tikkejä, ei ollut yhtään kivuliasta ja synnytyksen jälkeen melkein heti ok olin. Nyt en tiedä mitä tulee ja minkä kokoinen vauva ja miten synnytys menee ;D

Millä viikoilla olet? :) Kans pelottaa mutta jo sen verran kipeä olo että huh äkkiä vaan jo haluan synnyttää.
2 krt ei tullut mitään, paitsi 3s krt kyllä, kun poika on ollut yli 5kg, mutta laitoivat jotain tikkejä, ei ollut yhtään kivuliasta ja synnytyksen jälkeen melkein heti ok olin. Nyt en tiedä mitä tulee ja minkä kokoinen vauva ja miten synnytys menee ;D

Rv 35+4 menossa. Itse kammoan tikkejä / haavoja yms joten kauhiatuttaa ajatus kauheasta määrästä tikkejä alapäässä :D

JOs vääntää yli 5 kg vauvan, ei pääse kokoarvioon seuraavassa raskaudessa? Oikeesti!?! En usko!

Yhteistyössä