mää kannatan alavartaloo kun yläpää on nähty :snotty:Mutta eihän kukaan nyt nakukuvasta puhunut, pelkkä ylävartalo vaan... tai vaihtoehtoisesti alavartalo :xmas:
mää kannatan alavartaloo kun yläpää on nähty :snotty:Mutta eihän kukaan nyt nakukuvasta puhunut, pelkkä ylävartalo vaan... tai vaihtoehtoisesti alavartalo :xmas:
joko sää oot yrittänyt sit Jiitä?Tänks. Olet herrasmies.
Yritän parhaani.
En kertoisi.joko sää oot yrittänyt sit Jiitä?
No hyvää päivää sit vaanMää painun päikkäreille :wave:. Ottaa niin voimille aina valvoa päivät. :xmas:
no anteeksi että edes kysyin.iteppä siitä meuhkasit joten saaneen sitä kysyä.En kertoisi.
Mulla on aikaa.
Enkä yritä yhtään ketään.
Oikeesti.
Semmoinen asia kun on oikeesti totta, että jos semmoisen löytää jonka vierellä on hyvä olla, jonka käsiin antaisit henkesi ja jonka puolesta kävelisit tuleen, niin siin ei kysytä yrittämisestä, saamisesta tai mistään niin tyhmästä yhtään mitään.
Kerran mulla on noin hyvä tuuri käynyt. Salama VOI iskeä samaan paikkaan.
Äläpä pyytele anteeksi asiaa, mis ei ole anteeksipyytelemistä.no anteeksi että edes kysyin.iteppä siitä meuhkasit joten saaneen sitä kysyä.
Tänks.Toi aakoo osaa sit kirjottaa nätisti. Tykkään.
De nada. Joskus tytön täytyy pärjätä itse.Tänks.
Ja anteeksi, että en voinut taannoin olla avuksi.
oluissa ole korkkia minkä voisi laittaa kiinni.muutama päivä sitten joku tais mainita että laittaa loppuvuujeksi korkin kiinni
tosin esim. vennäänmaalla olutta ei lasketa alkoholijuomaksi...
Ei mua nukuttanutkaan. Se meni vaan kissan kanssa riehumiseks.
pittäähän se jonku olla isäntä talossa sillä aikaa kun mr pitsi on savotoimassa yökunsissaMä yritin äsken pakata mutta kissa päätti että matkalaukku on mesta paikka vetää sikeitä. Räppäs kynsille kun yritin siirtää.
Ne kyllä löytää aina parhaat paikat. Täällä ne avaa vaate- ja liinakaapit ja nukkuu niissä. Ja joskus on pesukoneestakin löytynyt tyytyväisenä nukkuva kissa.Mä yritin äsken pakata mutta kissa päätti että matkalaukku on mesta paikka vetää sikeitä. Räppäs kynsille kun yritin siirtää.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30392292: