Jätä pörröksi ja sen jälkeen sutase epämääräiselle nousin juuri sängystä nutturalle .Pitää sitten ite väsätä joku takku. Tai ehkä vaan jätän pörröks, enkä tee sille saatana mitään
Jätä pörröksi ja sen jälkeen sutase epämääräiselle nousin juuri sängystä nutturalle .Pitää sitten ite väsätä joku takku. Tai ehkä vaan jätän pörröks, enkä tee sille saatana mitään
:heart:Elastinen :heart:
No siltä se väkisinkin tulee näyttämään, kun en osaa tehdä siistiä kampausta vaikka yrittäisinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30392534:Jätä pörröksi ja sen jälkeen sutase epämääräiselle nousin juuri sängystä nutturalle .
Meijän koira :O[/url][/IMG]
Väsynyt susihukka.. :heart:
joko mä oon kehunut että mulla on elasta kuvia ilman paitaaElastinen :heart:
En muista. Missäs sait sen napattua?joko mä oon kehunut että mulla on elasta kuvia ilman paitaa
siis ite otettuja ei mistään lehdestä napattuja
Makkarissa?En muista. Missäs sait sen napattua?
Tää on the koira. Se koiran ulkoasu joita on Suomessa tuhansia ja joista muut koirat on tehty.Meijän koira :O
Siis samannäköinen
Olin kesällä festareilla ja tungin niin lähelle kun pääsi ja kun se riisu lavalla paidan niin johan rupes kamerat räpsii kuviaEn muista. Missäs sait sen napattua?
kuollu lento turmassa?Mä oon pussanut lynyrd skynyrdin kitaristia. Alkuperäistä! Mä olin 19v ja se jotain 60-70v alkoholilla oli osuutta asiaan..
Meidän otus on myös kymppi wee mutta käytökseltään ihan pentu.Tää on the koira. Se koiran ulkoasu joita on Suomessa tuhansia ja joista muut koirat on tehty.
Tällä on sydänvikaMeidän otus on myös kymppi wee mutta käytökseltään ihan pentu.
Moni luulee sitä vieläkin vuoden vanhaks
Norjan harmaa & sakemanni mixendaali, on vaan kooltaan jäänyt kovin kitukasvuiseksi, jotain suomen pystykorvan luokkaa.
:-xMä oon pussanut lynyrd skynyrdin kitaristia. Alkuperäistä! Mä olin 19v ja se jotain 60-70v alkoholilla oli osuutta asiaan..
Nuoruus on ongelma jonka aika hoitaa:https://www.youtube.com/watch?v=G5RHX4QUp_I
Tässä on tunnelmaa.
Oliko muistaakseni Seinäjoelta, pentueen viiminen joka oli lopetusuhan alla. Apulan palstalta löyty.Mistä inanna otitte tuon koiran muuten? Meidänkin koiralla on säkä vain 50cm
Ei ihan kaikki, mutta kitaristi kuoli. Tää pusukaveri oli sitä seuraava (tai alkutaipaleella mukaan lähtenyt anyway), ei siis ihan eka!Alkuperäinen kirjoittaja Mutta eikös;30392593:kuollu lento turmassa?
Mä otin pohjoisesta, mutta sama tarina. Apula, lopetus uhka. Mut tämän kanssa sai tehdä töitä kun se oli kiertänyt jo monta kotia ja ollut esim navetassa yksin ja koirasuden kaverina tarhassa..Oliko muistaakseni Seinäjoelta, pentueen viiminen joka oli lopetusuhan alla. Apulan palstalta löyty.
Ei ollut parka kelvannut kelleen. Ja paras koira mitä meillä on ikuna ollut,
fiksu otus, oikeasti fiksu ja ikuinen adhd