Pottumuussia, kyljyksiä jne.... nam...
oo tuhmastiAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30391724:Ajattelin vielä tulla sanomaan heipat! Tää lähtee nyt! :wave:
Minnepäin pistän navin suuntaamaanAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30391660:Pottumuussia, kyljyksiä jne.... nam...
Koukkaa mut kyytiin, jookoskookos?Minnepäin pistän navin suuntaamaan
Ihanaa viikonloppua sinneAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30390709:Nyt ois pakattu ja odotellaan, et kello kilahtaa 16.00, pieninkin on sit haettu Ihana viikonloppu tiedossa, paljuilua, pitkiä unia ja kainalossa köllimistä Takasin palstalla joskus sunnuntaina iltapäivästä.
Älkää häröilkö liikaa
en minä tiennyt :stick:kaikkihan tietää että meitsöri on keravan kolleja
ei jaksa muistaa että mitä kaikkia nikkejä majuri on käyttäny mutta se kyllä aina laittaa sen korillan ja sanoo aha että ei kyllä jää epäselväksien minä tiennyt :stick:
Onks majuri ollut joskus täällä nimimerkillä rane?
muutama päivä sitten joku tais mainita että laittaa loppuvuujeksi korkin kiinniTsih!
Perjantain kunniaksi. Ihan muutama vaan.
tästä on kuitenkin aikaa..joskus kun alotin palstailun harmaana niin muistan sellasen kun rane ja muistan kun itse sillon jotain kommentoin johonkin siitä keravasta (vintiöistä siis tuli mieleen sillon).ei jaksa muistaa että mitä kaikkia nikkejä majuri on käyttäny mutta se kyllä aina laittaa sen korillan ja sanoo aha että ei kyllä jää epäselväksi
En minäkään Mutta ehtiihän tässä vielä. Erehyn aina hommaamaan jotain muuta ja se mitä piti niin jää. Ei mulla kyllä mitään kauheen suuria juttuja ole et menee tässä palstailun lomassa hyvin.Mä en oo saanut tänään yhtään niin paljon aikaseks kun ois pitänyt
Huoh, kahvia tarttis saaha
Enpä oo miekään hirveesti tehny tänään. Aaamulla paketit automaatista ja kirjastossa. Lounaan jälkeen siwasta ostoksia, hiekkalaatikkon pesu ja pyykit koneeseen ja tiskaus.Mä en oo saanut tänään yhtään niin paljon aikaseks kun ois pitänyt
Huoh, kahvia tarttis saaha
Tsih ja vino blanco lasiin.
Tännään vino blanco ja huomenna starttaa kone, lähen imemään etelän ihmettä. Siis aurinkoa.kossupullo sanoo kylläkin krunts eikä tsih
koska olen ujo ja siveä maalaispoika niin en tod halua kuulla että mitä muuta siellä imetäänTännään vino blanco ja huomenna starttaa kone, lähen imemään etelän ihmettä. Siis aurinkoa.
koska olen ujo ja siveä maalaispoika niin en tod halua kuulla että mitä muuta siellä imetään
:stick:muutama päivä sitten joku tais mainita että laittaa loppuvuujeksi korkin kiinni
tosin esim. vennäänmaalla olutta ei lasketa alkoholijuomaksi...