Hyvin pääteltyEn mä tiiä kannattaako noitaa hirveesti suututtaa. Eikös sulla oo extra voimia näin halloweenin aikaan..
Hyvin pääteltyEn mä tiiä kannattaako noitaa hirveesti suututtaa. Eikös sulla oo extra voimia näin halloweenin aikaan..
:Ojaa niin, köpsis aluksi polvilleen koska se kerjää piiskaa
Tulee pitkä yö maata alla :snotty:Mulla loppuu tabusta akku. Pidä ruutti tytöt yön aloillaan niin jatketaan aamulla. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30389612:Tulee pitkä yö maata alla :snotty:
Voihan siinä vaihtaa puolia välillä. Tuskin se ruutti niin ehdoton on..
Öitä!
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30389612:Tulee pitkä yö maata alla :snotty:
Öitä
Jotenkin miulla on kutina, että jos Ruutikselle kuiskaa 71551 on hän ihan joustava tapaus .Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30389612:Tulee pitkä yö maata alla :snotty:
Voihan siinä vaihtaa puolia välillä. Tuskin se ruutti niin ehdoton on..
Öitä!
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30389641:eläpä ala kuule yhtään liioittelemaanJotenkin miulla on kutina, että jos Ruutikselle kuiskaa 71551 on hän ihan joustava tapaus .
tarttee muistaa että ruutis on jo ikäkupe
ikäkupe ja hajasijoittaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30389641:eläpä ala kuule yhtään liioittelemaan
tarttee muistaa että ruutis on jo ikäkupe
Mie niin tykkään murteista
Ei kai se mitään murretta tosiaan ole jos tarkkoja ollaan. Mie höpisen kanssa välillä ihan omiani. Joskus miulta onkin kysytty onko tuo muka joku sana? Mie oon sanonu vaan etten tiiä, mutta miulle se on .ei kai hajasijoittaminen ole mitään murretta?
niin tai näin, mä raataan omalla laillani enkä jaksa sieventää yleiskielelle
eikös hajasijoittaminen ole poliitikkojen lanseeraama sana?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30389673:Ei kai se mitään murretta tosiaan ole jos tarkkoja ollaan. Mie höpisen kanssa välillä ihan omiani. Joskus miulta onkin kysytty onko tuo muka joku sana? Mie oon sanonu vaan etten tiiä, mutta miulle se on .
Ei mitään hajua kenen lanseeraama sana on, mutta voisi hyvin kuvitella poliitikon suusta moisen sanan.eikös hajasijoittaminen ole poliitikkojen lanseeraama sana?
myönnän että käytin sitä oudosti
miks sä nukut päikkyjä illalla?Jee, heräsin päikkäreiltä nyt |O
No mulla on päivärytmi vähän vinksallaan, mutta yleensä herään 21 aikaan jos meen päikyille. Nyt vähän venähti :|. Oon vissiin väsynyt.miks sä nukut päikkyjä illalla?
onko sullakin joku unihäiriö niinkun monella tuntuu täällä olevan?No mulla on päivärytmi vähän vinksallaan, mutta yleensä herään 21 aikaan jos meen päikyille. Nyt vähän venähti :|. Oon vissiin väsynyt.
Tai siis ei se päivärytmi vinksallaan ole, paitsi kaikkien muiden kuin mun mielestä . Mä voisin elää öisin ja nukkua päivät jos se olis mahdollista.