Ovat yleensä huonoa valmistetta.Mulla ei ole muita unihäiriöitä kuin herätyskello.
Vaikutus paranee jos semmoisen sijoittaa kattilaan.Mulla oli lapsena sallainen CCCP:ssä valmistettu, metallinen ja vedettävä herätyskello. Siinä ei ollut mitään torkkuja eikä alustavia linnunlauluja, vaan ihan armotonta räminää. Oi niitä aikoja.
Jees.Huomenta!
Kahvia..
Kuulostaa ihanalta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30390709:Nyt ois pakattu ja odotellaan, et kello kilahtaa 16.00, pieninkin on sit haettu Ihana viikonloppu tiedossa, paljuilua, pitkiä unia ja kainalossa köllimistä Takasin palstalla joskus sunnuntaina iltapäivästä.
Älkää häröilkö liikaa
TÄH???Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30390709:Älkää häröilkö liikaa
Semmonen mitä minäkään en tekisi :xmas:Kuulostaa ihanalta :heart:
Mutta selvennäppä vielä mikä on liian häröilyn raja
Kiitos :kiss:TÄH???
Mutta mukavata viikonloppua mettäkylään.
Vaikka häröilijöiksi meitä luuletkin. Ja juuri kun ketjuun on ilmoittautunut yksi täysjärkinenkin.
Saamme siis häröillä melko vapaalla kädellä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30390731:Semmonen mitä minäkään en tekisi :xmas:
TodennäköisestiSaamme siis häröillä melko vapaalla kädellä.
Sama.Hello!
Pitäs tehdä yhtä ja toista mutta en tiedä mistä aloittaa
Nyt jämähin tähän teekuppini kanssa.
OvelaaSama.
Vaihdan vaan teekupin kahvikupiksi.
Pitäis siivota, puunata, leipoa ja koristella Halloweeniksi.
Huomena tulee vierahia joita vannotin pukeutumaan Halloween hengen mukaisesti,
vedoten siihen että luvattiin pikku likalle naamiaiset.
Oikeasti haluan tekosyyn noitailla ja tuunata kummitusjuttuja omina synttäreinä
Äitiä nyt vähän lapsettaa :ashamed:
Eilen oli.Ovelaa
Ja sa sitä vähän lapsettaa,mitäs pahaa siinä olis.
Koskas sun synttärit on...tänää vai huomenna vai?
Mulla on halloweeni naamari ihan omasta takaa niin ei tarvii naamioitua
:flower:Eilen oli.
Sillon kun ei vielä ollut noita likkoja, mies katteli aina vähän kummastelen mun intoa maalata pääsiäismunia, tehdä joulukoristeita ja hamstrata ilmapalloja vapuksi
Nyt ei enää ihmettele kun kaiken voi tehdä muksujen varjolla