Sen voi tilata. Oliko se kaalimato.comSekin puuttuu multa. :snotty:
Sen voi tilata. Oliko se kaalimato.comSekin puuttuu multa. :snotty:
Mulla on korvike mutta ei se miestä korvaa.Sen voi tilata. Oliko se kaalimato.com
Yleensä riittää.Riittääkö 300l lämminvesivaraaja viidelle, vai saako viimeinen kylmän suihkun
4v asumisajan perusteella ei välttämättä oliskohan 4-5 kertaa suihkuun mennessä loppunut lämmin vesi, 4 asukasta.. (tosin vaimo tykkää KUUMASTA vedestä).Riittääkö 300l lämminvesivaraaja viidelle, vai saako viimeinen kylmän suihkun
Jos ne muisti paikan väärin?Jänskää.. Ovelle tuli pari jehovamummoa ja kun suhtauduin hiukan ynseästi he totesi että äitinne oli paljon mukavampi ihminen, hän aina halusi keskustella. Pariinkymmeneen vuoteen tässä torpassa ei ole asunut mun lisäkseni yhtään äitiä ja mun äiti ei koskaan. Lisäksi mun äiti ei takuulla juttele mukavia iäisyysasioita jehovien kanssa.
:hug:HUONOA PÄIVÄÄ! :kieh: Päivä alkoi ihanasti niin, että tiputin kännykän pikkuvarpaan päälle, ja siitä lähtien vaan pelkkää paskaa satanu niskaan. ÄÄÄrrrfjfdhjfhsd saatana . Ja tylsääkin. Ja nälkä eikä oo ruokaakaan.
Jos ne muisti paikan väärin?
:saint: ei muista tästä lähtien
Vanhalla kototönöllä mulla oli tapana sanoa suoraan, et suksikaa kuuseen.Jänskää.. Ovelle tuli pari jehovamummoa ja kun suhtauduin hiukan ynseästi he totesi että äitinne oli paljon mukavampi ihminen, hän aina halusi keskustella. Pariinkymmeneen vuoteen tässä torpassa ei ole asunut mun lisäkseni yhtään äitiä ja mun äiti ei koskaan. Lisäksi mun äiti ei takuulla juttele mukavia iäisyysasioita jehovien kanssa.
Teet sitten uuden lautasellisen.Odottelen illan elokuvarainaa. Vitoselta "Scream" jos vitonen sattuis tänään näkymään.
Tein leffanapostelulautasen jo valmiiksi. Juustoja, makkaraa, oliiveja, suolakurkkua ja sensemmottista tikulla noukittavaksi. "Mixed plate"ksi kutsuttu.
Nyt vain pahaa pelkään, että napostelen lautasen tyhjäksi, ennen kuin leffa ehtii alkaa. :ashamed:
Et olisi tehnyt sitä valmiiksi.Odottelen illan elokuvarainaa. Vitoselta "Scream" jos vitonen sattuis tänään näkymään.
Tein leffanapostelulautasen jo valmiiksi. Juustoja, makkaraa, oliiveja, suolakurkkua ja sensemmottista tikulla noukittavaksi. "Mixed plate"ksi kutsuttu.
Nyt vain pahaa pelkään, että napostelen lautasen tyhjäksi, ennen kuin leffa ehtii alkaa. :ashamed:
Tykkään varautua asioihin etukäteen.Et olisi tehnyt sitä valmiiksi.
asiaaTykkään varautua asioihin etukäteen.
En o nimimerkkiäni ihan tyhjästä taikonut.asiaa
Mutta sitten sun olis pitänyt varautua myös siihen, että syöt ne ennenaikaisesti.Tykkään varautua asioihin etukäteen.
:OPitäisi lähteä viemään autoa huoltoon, mutta panettaa niin, ettei mistään meinaa tulla mitään. |O
No pane ensin ja vie sitten.Pitäisi lähteä viemään autoa huoltoon, mutta panettaa niin, ettei mistään meinaa tulla mitään. |O
On aivan liikaa miehen kahdelta aivosolulta vaadittu, että hänen pitäisi tuntea itsensä tai tietää mitä tahtoo. Ennenkuin näkee. Ja pohjalaiset erikseen, joiden pitää saada kokeilla, edes sormella.Mutta sitten sun olis pitänyt varautua myös siihen, että syöt ne ennenaikaisesti.
Mikä huolto on tähän kellonlyömään auki?Pitäisi lähteä viemään autoa huoltoon, mutta panettaa niin, ettei mistään meinaa tulla mitään. |O
Hyvä, plan Dee on aina se toimivin.On aivan liikaa miehen kahdelta aivosolulta vaadittu, että hänen pitäisi tuntea itsensä tai tietää mitä tahtoo. Ennenkuin näkee. Ja pohjalaiset erikseen, joiden pitää saada kokeilla, edes sormella.
Joka tapauksessa ratkaisin ongelman plan Deellä ja laitoin pakkasesta herra dötkerin pitsan uuniin.
no elä nyt höpötä hyvä mies että muka ei tuntis itseään kaikkea sitä kuuleekin alle kolmekybäsenäOn aivan liikaa miehen kahdelta aivosolulta vaadittu, että hänen pitäisi tuntea itsensä tai tietää mitä tahtoo. Ennenkuin näkee. Ja pohjalaiset erikseen, joiden pitää saada kokeilla, edes sormella.
Joka tapauksessa ratkaisin ongelman plan Deellä ja laitoin pakkasesta herra dötkerin pitsan uuniin.