The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
fdswfe
asunto homaan yks juttu väliaikais asunto joka piti hommaa niin täällä on oma sähkö vedenlämmitin kerrostalon omistaja on kyllä vetäny kaikki omat kulut minimiin :) mielenkiinnolla oottellen ekaa sähkö laskua..
uudet ovet joista toinen vasta asenettu partsille . huh onneks omasta kodista loppu kuivatus operaatio ja kolmeviikkoa menee niin pääsee takas.

siis patteritkin on laitettu tähän samaan järjestelmään.. haha ja yks huba juttu omistaja maksattaa välitys palkkion laittamalla vuokraan sen osan siksi aikaa :) noh pakko oli!

Jänskää.. Ovelle tuli pari jehovamummoa ja kun suhtauduin hiukan ynseästi he totesi että äitinne oli paljon mukavampi ihminen, hän aina halusi keskustella. Pariinkymmeneen vuoteen tässä torpassa ei ole asunut mun lisäkseni yhtään äitiä ja mun äiti ei koskaan. Lisäksi mun äiti ei takuulla juttele mukavia iäisyysasioita jehovien kanssa.

HUONOA PÄIVÄÄ! :kieh: Päivä alkoi ihanasti niin, että tiputin kännykän pikkuvarpaan päälle, ja siitä lähtien vaan pelkkää paskaa satanu niskaan. ÄÄÄrrrfjfdhjfhsd saatana :mad:. Ja tylsääkin. Ja nälkä eikä oo ruokaakaan.

Jänskää.. Ovelle tuli pari jehovamummoa ja kun suhtauduin hiukan ynseästi he totesi että äitinne oli paljon mukavampi ihminen, hän aina halusi keskustella. Pariinkymmeneen vuoteen tässä torpassa ei ole asunut mun lisäkseni yhtään äitiä ja mun äiti ei koskaan. Lisäksi mun äiti ei takuulla juttele mukavia iäisyysasioita jehovien kanssa.
Jos ne muisti paikan väärin?

Vanhalla kototönöllä mulla oli tapana sanoa suoraan, et suksikaa kuuseen.

Äkkiä oppivat, että ei kande tulla paikalle milloin autoni on pihassa.

Mutta kun vaimoni läks liikenteeseen autollani, niin iskivät oitis. Ja kun mä avasin kolkuttavalle, niin ihmetys oli suuri... ööh.. jättäisimme nämä kiltille vaimollenne. Siit vaan. Postilaatikko on kymmenen metriä takavasemmalla.

Odottelen illan elokuvarainaa. Vitoselta "Scream" jos vitonen sattuis tänään näkymään.

Tein leffanapostelulautasen jo valmiiksi. Juustoja, makkaraa, oliiveja, suolakurkkua ja sensemmottista tikulla noukittavaksi. "Mixed plate"ksi kutsuttu.

Nyt vain pahaa pelkään, että napostelen lautasen tyhjäksi, ennen kuin leffa ehtii alkaa. :ashamed:

Odottelen illan elokuvarainaa. Vitoselta "Scream" jos vitonen sattuis tänään näkymään.

Tein leffanapostelulautasen jo valmiiksi. Juustoja, makkaraa, oliiveja, suolakurkkua ja sensemmottista tikulla noukittavaksi. "Mixed plate"ksi kutsuttu.

Nyt vain pahaa pelkään, että napostelen lautasen tyhjäksi, ennen kuin leffa ehtii alkaa. :ashamed:
Teet sitten uuden lautasellisen.

• Tykkää
Reactions: Goldie

Et olisi tehnyt sitä valmiiksi. :D

Mutta sitten sun olis pitänyt varautua myös siihen, että syöt ne ennenaikaisesti.
On aivan liikaa miehen kahdelta aivosolulta vaadittu, että hänen pitäisi tuntea itsensä tai tietää mitä tahtoo. Ennenkuin näkee. Ja pohjalaiset erikseen, joiden pitää saada kokeilla, edes sormella.

Joka tapauksessa ratkaisin ongelman plan Deellä ja laitoin pakkasesta herra dötkerin pitsan uuniin.

9MM
On aivan liikaa miehen kahdelta aivosolulta vaadittu, että hänen pitäisi tuntea itsensä tai tietää mitä tahtoo. Ennenkuin näkee. Ja pohjalaiset erikseen, joiden pitää saada kokeilla, edes sormella.

Joka tapauksessa ratkaisin ongelman plan Deellä ja laitoin pakkasesta herra dötkerin pitsan uuniin.
no elä nyt höpötä hyvä mies että muka ei tuntis itseään kaikkea sitä kuuleekin alle kolmekybäsenä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä