H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka vauvaa hoitaa kun alat heti käymään töissä?
Tämä luulen oli jo kysytty liian monta kerta.
Mummo siis?
Mummo siis?
Voi kun nyt äkkiä syntyisi sun vauva niin pääsisit laihduttamaan niillä markkinoimillasi ihmelaitteilla ja ostamaan uusia vaatteita ja tietysti töihin. Kyllä ne asiat on elämässä sentään oltava tärkeysjärjestyksessä.
Suomalaiset ovat oikeasti kateellisia sinulle ja siksi haukkuvat ja pilkkaavat aina. Tavallisen tuulipukutiinan on vaikea hyväksyä, että joku voi käyttää mekkoja tms, meikata ja tehdä töitäkin samalla, kun hoitaa lapsia. Piste.
Voin sanoa kun olin laiha, niin olen saanut paljon ihailijoita, nyt kun iso ja turvoksissa mä en saa yhtään katsetta, mistä se johtuu?![]()
Olenko mä puhunut laihaläskiltä missä paikat roikkuu? Se kun on kans ruma, sekä ylitreenattu on ruma.
Muutkin äidit voisivat peremmin jos saisivat ne mummot hoitamaan kotia ja lapsia muutaman päivän viikossa.
Huomasin ei vaan palstalla vaan myös norm. elämässä täällä kauhistellaan, miten se jaksa koht neljän kanssa ja miksi töissä mun kuuluu käydä kun on noin monta lasta ja miksi pukeutua niin ja näin eikö neljän lapsen äiti pakko jo tulipuku laittaa päälle (näin on parempi äiti sitte) tai ajaa vaikka sillä autolla tai tehdä asiat noin tai näin... On se vaan ihmellistä touhua kun niin paljon pitäisi ihmetellä toisesta tai olla huolissaan.
Kyllä. Olisi hienoa jos mummot hoitasivat niin naisillakin olisi helpompi alkaa yrittäjiksi kun ei tarvitsisi niin miettiä lastenhoitoa.
Nyt en todellakaan ole, vaan iso ja turvoksissa. Pian taas treenit aloitan ja dietin sekä tietysti olisi hyvää putsata kropan.
anna mun kaikki kestää. Joku ihme palstalainen luule tietävänsä kaikki minusta ja näkee tuntu minua päivittäin, jopa omat sukulaiset tai ystävät eivät näe minua kovin usein eivät edes mun asioista tietoisia, mutta joku, joka edes ei nähnyt kun 1-2kuva jos tätäkään, joka ei ole ikinä tavannut minua tai mun perhettä, kuvittelee vaikka mitä. Eikö kannattaa hei aloittaa toista harrastusta vaikka hankia juuri se kiinteävartalo, miten työt olisi tai uiminen, tanssiminen? Olen aivan varma että olet se yks ja sama, aika tylsä ihminen olet.
Voin sanoa kun olin laiha, niin olen saanut paljon ihailijoita, nyt kun iso ja turvoksissa mä en saa yhtään katsetta, mistä se johtuu?![]()
Jos katsoo vaikka sun fb-kuvia niin ei, et ole ollut. Ja se hiuksia esittävä kyhäelmä on aivan kamala.
anna mun kaikki kestää. Joku ihme palstalainen luule tietävänsä kaikki minusta ja näkee tuntu minua päivittäin, jopa omat sukulaiset tai ystävät eivät näe minua kovin usein eivät edes mun asioista tietoisia, mutta joku, joka edes ei nähnyt kun 1-2kuva jos tätäkään, joka ei ole ikinä tavannut minua tai mun perhettä, kuvittelee vaikka mitä. Eikö kannattaa hei aloittaa toista harrastusta vaikka hankia juuri se kiinteävartalo, miten työt olisi tai uiminen, tanssiminen? Olen aivan varma että olet se yks ja sama, aika tylsä ihminen olet.