The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenii, ihanaa aurinkoo!! :wave:

Suihkuteltu, kaffiteltu, siivottu :)
Illaks kouluun ja taas pikaset kaffitreffit koulun jälkeen. Huomenna sit viettään viikonloppua treffien merkeis :)
Sais nyt äkkii tiedon minkä asunnon saan, kiire päästä kolkyt kilsaa lähemmäks tuota miestä :) Toki kyl helpottaa sit mun koulus kulkuukin, kun asuis ihan siinä vieres :)

Halloween hömpsötyksiä puuhailtu tänään.

Ja olen aivan varma että aamulla peilistä kurkkasi ensimmäinen oikea ryppy.
Tosin ehkä parin tunnin yöunet aiheutti sen,
Ja huomenna sitä ei enää näy :rolleyes:

Halloween hömpsötyksiä puuhailtu tänään.

Ja olen aivan varma että aamulla peilistä kurkkasi ensimmäinen oikea ryppy.
Tosin ehkä parin tunnin yöunet aiheutti sen,
Ja huomenna sitä ei enää näy :rolleyes:
Tsiisus! Ryppy! Hui!
Jospa se katoaa pian! Olen kuullut karmeita tarinoita siitä että minun iässä niitä alkaa tulla, mutta en usko, pidän poskeni pyöreänä niin rypyt ei pysy :vampire:

Noni. Onneksi olkoon. Sovit lainan, hankit kämpän ja koska joulu on jo ovella, niin laitat Krutille pullollisen itse tekemääsi mustikkamehua.
Mä luulen että krut (tai kukaan muukaan maailmassa) ei halua minun tekemää mehua. Puristelisin vaan mustikat ruttuun ja se olisi siinä :D

Kiitoksena voisin tarjota paikan muuttotiimissä :whistle: tosin ei ole minne muuttaa, kun kaikissa taloissa on joku "ei käy" juttunsa. Muuttaisimme siis krutin luo :confused:

Mä luulen että krut (tai kukaan muukaan maailmassa) ei halua minun tekemää mehua. Puristelisin vaan mustikat ruttuun ja se olisi siinä :D
Nainen joka ei osaa tehdä mummun mustikkamehua??? Mitvit.

Koska olet raskaana, niin hoidat asian viimeistään äitiyslomallasi muntoon, eiks je?

Tarvitset sitä taitoa nopeammin kuin huomaatkaan.

Pikkusiskoni on jo nelinkertainen mummu. Mitä en voi käsittää, koska itsehän olen vasta kymppivanha viikari.

:wave:
Tinkulle :hug: muutkin saa halauksen,jos tarviaa. :)

Huh, meinas töissä iskee migreeni, kun pukkas päänsärkyä ja pahaa oloa, onneksi enää vaan jomottelee vähän päähän. : /

• Tykkää
Reactions: Goldie
Ainii.

Täs taannoin siirsin tietsikkajutut keittiön pöydältä pikkuruiselle sohvapöydälleni ja siin kävi niin, et täyskokoinen oikee näppäimistö ei mahdu ison näytön kans samalle pöydälle. Joten jonkun aikaa käytän tän miniläppärin pikkunäppäimistöä.

Eli ei tartte ihmetellä jos krotjotsusvihreideni määrä kasvaa. En kirjoittaessani yleensä kurkistele näyttöön, mulla on hanuristin sormet, jotka oitis tunnistavat virhenäppäyksen, mut tän miniläppärin näppis on susi.

Nainen joka ei osaa tehdä mummun mustikkamehua??? Mitvit.

Koska olet raskaana, niin hoidat asian viimeistään äitiyslomallasi muntoon, eiks je?

Tarvitset sitä taitoa nopeammin kuin huomaatkaan.

Pikkusiskoni on jo nelinkertainen mummu. Mitä en voi käsittää, koska itsehän olen vasta kymppivanha viikari.
Ei ole tuo mehustus minun juttu, ei. Jos yhtään lohduttaa niin kiisseliksi se mustikka muuttuu näppärästi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä