:| :hug:Kylläpä onkin paska fiilis:| Mikään huvita. Kaikki on töissä niin ei ole edes seuraa.
Pitäs niitä kirppari juttuja laittaa mutta ei huvita sekään.
Nainen älä valita . Ota pöksyt pois ja viihdytä itseäsi vaikka. Mene ulos aurinko paistaa. Elämässä on vaikka mitä mukavaa jonka voi tehdä vaikka heti.Kylläpä onkin paska fiilis:| Mikään huvita. Kaikki on töissä niin ei ole edes seuraa.
Pitäs niitä kirppari juttuja laittaa mutta ei huvita sekään.
:ONainen älä valita . Ota pöksyt pois ja viihdytä itseäsi vaikka. Mene ulos aurinko paistaa. Elämässä on vaikka mitä mukavaa jonka voi tehdä vaikka heti.
Koska asun sun naaapurissa :xmas: . Oli ihan ehdotuksena vaan:O
ja mistä tiiät et paistaako täällä aurinko vai tuleeko vettä niinkun esterin perseestä???
Tsiisus! Ryppy! Hui!Halloween hömpsötyksiä puuhailtu tänään.
Ja olen aivan varma että aamulla peilistä kurkkasi ensimmäinen oikea ryppy.
Tosin ehkä parin tunnin yöunet aiheutti sen,
Ja huomenna sitä ei enää näy
Noni. Onneksi olkoon. Sovit lainan, hankit kämpän ja koska joulu on jo ovella, niin laitat Krutille pullollisen itse tekemääsi mustikkamehua.Krutin hullu peukutus oli ilmiömäinen! Saatas sama summa minkä naapuripankki lupasi, mutta ilman takaajia. Wow! Tästä lähin oot mun onnenkalu!
Mä luulen että krut (tai kukaan muukaan maailmassa) ei halua minun tekemää mehua. Puristelisin vaan mustikat ruttuun ja se olisi siinäNoni. Onneksi olkoon. Sovit lainan, hankit kämpän ja koska joulu on jo ovella, niin laitat Krutille pullollisen itse tekemääsi mustikkamehua.
eiköhän meidänkin torpasta löytyne joku show-stopperMä luulen että krut (tai kukaan muukaan maailmassa) ei halua minun tekemää mehua. Puristelisin vaan mustikat ruttuun ja se olisi siinä
Kiitoksena voisin tarjota paikan muuttotiimissä tosin ei ole minne muuttaa, kun kaikissa taloissa on joku "ei käy" juttunsa. Muuttaisimme siis krutin luo
Ja jos ei löydy, niin järjestetään ettei tarvii majoittaaeiköhän meidänkin torpasta löytyne joku show-stopper
Nainen joka ei osaa tehdä mummun mustikkamehua??? Mitvit.Mä luulen että krut (tai kukaan muukaan maailmassa) ei halua minun tekemää mehua. Puristelisin vaan mustikat ruttuun ja se olisi siinä
Mie tekisin näin jos elämän halu ei olis kadoksissa. :xmas:Nainen älä valita . Ota pöksyt pois ja viihdytä itseäsi vaikka. Mene ulos aurinko paistaa. Elämässä on vaikka mitä mukavaa jonka voi tehdä vaikka heti.
Ei ole tuo mehustus minun juttu, ei. Jos yhtään lohduttaa niin kiisseliksi se mustikka muuttuu näppärästi.Nainen joka ei osaa tehdä mummun mustikkamehua??? Mitvit.
Koska olet raskaana, niin hoidat asian viimeistään äitiyslomallasi muntoon, eiks je?
Tarvitset sitä taitoa nopeammin kuin huomaatkaan.
Pikkusiskoni on jo nelinkertainen mummu. Mitä en voi käsittää, koska itsehän olen vasta kymppivanha viikari.
Hupsis, mitä mä luinkaan? :ashamed:Mie tekisin näin jos elämän kalu ei olis kadoksissa. :xmas:
Sekin puuttuu multa. :snotty:Hupsis, mitä mä luinkaan? :ashamed: