Poimittu usarin keskustelusta ja täytyy sanoa, että näinhän tämä asia hyvin pitkälti on. Poimitaan muutama hyvä kohta kommentista:
- Miehen pitää siis erottua joukosta, ja työt on yksi tapa erottua. Asiaa on tutkittu mm. OkCupidissa, jossa todetaan, että mitä enemmän mies listaa tuloikseen, sitä enemmän hän saa viestejä vastakkaiselta sukupuolelta. Mikä tässä sitten on väärin? No, naisen ei tarvitse tällä asialla päätään ikinä vaivata. Nainen voi olla täysin kouluttautumaton ja tehdä siivoojan töitä eläkkeeseen asti, ja silti kelvata miehelleen, saada lapsia, talon maksetuksi ja täyden elämän. Ei yksinkertaisesti ole mitään tarvetta innovoida tai tehdä mitään suurempaa, jos ei kiinnosta.
- Vaadimme siis, että miehille pitää sallia alemmat palkat, vain 70% naisen tuloista, ja silti olla sosiaalisesti hyväksyttävä ja ihan käypää valuuttaa treffeillä. Voitteki ostaa mulle se playstation kolmosen, niin pelaan sitä sitten, kun mä tuun aikaisemmin kotiin kun mulla on tää 6 tunnin työpäivä.
Naisen euro saatava sataan senttiin NelliBaran
80 centtiä myytti myös kumotaan aika lahjakkaasti keskustelussa, jos jaksatte lukea kommentit läpi.