En mä ainakaan oo, mutta tuntuis kaikki muut kyllä olevan.Iltaa pitkästä aikaa vai joko kaikki nukkumassa?
En mä ainakaan oo, mutta tuntuis kaikki muut kyllä olevan.Iltaa pitkästä aikaa vai joko kaikki nukkumassa?
Juu, eiköhän uni tule. öitä :wave:Hyvä . Nuku hyvin sitten!
ei ihan vielä olla, ainaskaan kaikki
eli iltaa vaan
:wave:Iltaa pitkästä aikaa vai joko kaikki nukkumassa?
kaks kertaa on ollu maa valkeana mutta sulanu pois
:wave:
Mitäs siinä kaks päivää putkeen käyty koeajamassa autoja + muutam muu kerta ja kyllä sieltä rupee pikkuhiljaa vähenemään vaihtarit. Nyt sit miettinyt et voinko mä tosta nykysestä ees luopua,se on mun pikkunen kai sitä vaan rupee empimään.:wave:
Mites sun autoprojekti?
Mitäs siinä kaks päivää putkeen käyty koeajamassa autoja + muutam muu kerta ja kyllä sieltä rupee pikkuhiljaa vähenemään vaihtarit. Nyt sit miettinyt et voinko mä tosta nykysestä ees luopua,se on mun pikkunen kai sitä vaan rupee empimään.
en mä muista ees kaikkia,volkkarii,nissanii,toyotaa,pösöö,fordia jneEi Volkkarista kannata luopua . Mitä oot koeajanut?
Ei tarvitse. Voihan sitä aina vilkaista vaikka ei olisikaan gynekologi.jos mää opettelisin ne sokeroinnit ja vahaukset ja sun muut?
Tahdon nähdä naisen, joka osaa olla hiljaa.Toiset tykkää hölötellä samalla ja toiset tykkää vaan keskittyä jälkkäristä nauttimiseen :xmas:
Riippuu tilanteesta. Mä oon yleensä aina hiljaa. Paitsi jos ei vaan voi olla.Tahdon nähdä naisen, joka osaa olla hiljaa.
Köh. Ysk.
Mikäs Tinkulle nyt tuli??itkettää:'(
En mää taida avata asiaa sen tarkemmin.....Oon vaan niin yksin,tajusin sen taas hetki sitten.Mikäs Tinkulle nyt tuli??
Tahdon nähdä naisen, joka osaa olla hiljaa.
Köh. Ysk.
No sinut toki tiedän. Mut humpansoittajatoverin rouvaa ei ole tapana laskea naiseksi, vaan "kelpo jätkäksi". Voitais ihan mainiosti maata samalla laverilla piereskelemässä kilpaa.:wave:
Ihoikävästäni huolimati mä oikeesti nautin yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta.Mä nautin siitä että saa olla yksin ja hiljaa. Nautin myös siitä että saa olla jonkun toisen seurassa hiljaa.
hanki fuck buddy?Ihoikävästäni huolimati mä oikeesti nautin yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta.