The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta sitä voi opetella :). Ja tottakai siinä on omat vaikeutensa, samalla kun tuntee isosti niin sen tunteen ääneen sanominen vasta asian todeksi laittaa - ja samalla, olipa se tunne mikä tahansa, siinä asettaa itsensä tarjolle jollakin tapaa alastomana - että mitä siitä tunnustuksesta saakaan sitten vastareaktiona itselle. Että tuleeko taas takkiin, sitä pelkoahan siinä varmaan on, että hyväksytäänkö kelpuutetaanko.

:hug: :kiss:
Mä tunsin eilen tosi isosti ja annoin sen kuulua koko naapurustoon.. :ashamed:

On se jännä.. Sitten jos on rakkaus asiaa, niin se kerrotaan sipittämällä.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Ai niin.

Täs ny unettomaltemuudeltani muistaessani mun pitää pyytää Krutilta anteeksi.

Mä kun vedin taannoin ison pussin herneitä nenuun ihan syyttä, vaikkakin omalla tavallani asiasta.

Mä*olen semmoinen, jolle tulee, saa, sanoa, voi ja pitää sanoa aiheesta. Perseeni on niikauan hieroutunut virkajakkaralla, et se taatusti kestää kaiken potkimisen.

Jotkut asiat mä miellän kadotetuksi nuoruudekseni, joka ei tule takaisin. Sen myöntämineen ittelleen sattuu, eikä siin sanojalla ole vikaa.

Tyylisi kyl on hämäävä ja siis sinänsä hemmetin onnistunut.
 
Ai niin.

Täs ny unettomaltemuudeltani muistaessani mun pitää pyytää Krutilta anteeksi.

Mä kun vedin taannoin ison pussin herneitä nenuun ihan syyttä, vaikkakin omalla tavallani asiasta.

Mä*olen semmoinen, jolle tulee, saa, sanoa, voi ja pitää sanoa aiheesta. Perseeni on niikauan hieroutunut virkajakkaralla, et se taatusti kestää kaiken potkimisen.

Jotkut asiat mä miellän kadotetuksi nuoruudekseni, joka ei tule takaisin. Sen myöntämineen ittelleen sattuu, eikä siin sanojalla ole vikaa.

Tyylisi kyl on hämäävä ja siis sinänsä hemmetin onnistunut.
en tajunnu tosta juur mitään eikä millään tuu mieleen että olisit sanonu jotain jota pitäs pyytää multa anteeks

mutta jos jotain semmoista olis niin saisit
 
IhQ
Pähkäilen vauvani synttäreitä. Se mokoma täyttää jo 7v. :'(
Haluis pitää sukulaissynttärit, sit naapurikaveri- ja vielä koulukaverisynttärit..:D
Ei tän viikon mut sitä seuraavan viikonloppu tulee olemaan hermoja raastava. Kämppä täynnä porukkaa, joille keittää kahvia ja tarjota mehua ja ties mitä herkkuja.|O
 
Pähkäilen vauvani synttäreitä. Se mokoma täyttää jo 7v. :'(
Haluis pitää sukulaissynttärit, sit naapurikaveri- ja vielä koulukaverisynttärit..:D
Ei tän viikon mut sitä seuraavan viikonloppu tulee olemaan hermoja raastava. Kämppä täynnä porukkaa, joille keittää kahvia ja tarjota mehua ja ties mitä herkkuja.|O
emmää kyllä jaksais pitää kuin yhdet ja nekin jollekkin järkevälle määrälle porukkaa
 
Alkuiltaa :wave:

Auto katsastettu,kampaaja aika ensiviikolle varattu,kirppari paikka varattu,siivottu,käyty kaupassa.Olikos vielä jotain muuta...No ei vissiin. Sitten tarttis niitä kirpputavaroita ruveta laittaa.
Mutta saako nyt tsihauttaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä