Kenen vastuu jos pelehdin varatun kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja sinkkunainen
  • Ensimmäinen viesti
sinkkunainen
Olen tässä miettinyt sellaista, että kun olen itse sinkku ( ja kaksi lasta, eronnut lasten isästä), niin onko minulla oikeus mennä sänkyyn varatun miehen kanssa?
Käyn välillä viihteellä ja varsinkin silloin on ollut joskus jotain säätöä miesten kanssa. Osa edennyt loppuun asti. Suurin osa sanoo olevansa varattuja ja lapsiakin monella on.

Itselläni ei ole mitään menetettävää, tykkään nauttia seksistä kun en sitä muutenkaan saa kun en ole parisuhteessa. Saan sitä yleensä vaan kun lähden viihteelle. Olen miettinyt että miten se on mun ongelma jos mies on valmis pettämään naistaan? Kaikki melkein sanoneet että kotona ei saa seksiä ja vaimo pihtaa ja vaihtelu virkistää jne. On pienet lapset ym.

Ja näitä miehiä on paljon. Jokseenkin kurjaa tottakai että miehet ovat valmiita tuosta vaan hyppäämään vieraan sänkyyn, mutta ei kai mun tarvi kieltäytyä siitä sen takia että mies on varattu?

Olen ollut itsekin parisuhteissa, pitkissä sellaisissa. En ole voinut omistaa ketään enkä päättää toisen puolesta, mitä toinen saa tehdä ja mitä ei. mua ei kylläkään ole petetty mutta satun tietämään, että se tuntuu todella pahalle toisesta osapuolesta jos jää kiinni. Mutta se on miehen valinta se. Jos en mene sänkyyn niin hän etsii toisen, se on nähty niin monta kertaa.

Kerokaahan mielipiteitä ja kivittäkää :)
 
"..."
Olen aina ja olen edelleen sitä mieltä, että vastuu on yksin sillä, joka on parisuhteessa. Parisuhteen ulkopuolisilla ihmisillä ei ole vastuuta siitä, mitä toinen aikuinen ihminen tekee.
Tottakai on typerää vartavasten yrittää iskeä varattuja ihmisiä, mutta mikäli ajaudutaan tilanteeseen, jossa varattu on sinkun kanssa, niin syy on yksin varatun.
 
  • Tykkää
Reactions: Oisku ja AivanSama
33w4
Sinun vastuullasi on kenen kanssa pelehdit ja kenen kanssa kieltäydyt pelehtimästä.
Pettäjän vastuulla on se että hän pettää.
Parisuhteen onnellisuudesta molemmilla puolisoilla on oma vastuunsa.
 
"Heidi"
[QUOTE="eeva";30385069]Vapaissa miehissä on aina jotain vikaa. Varattu on testatusti toimiva.[/QUOTE]

No mitenkäs sitten jos haluaa parisuhteen? Pitääkö sun mielestä silloinkin napata joku "testatusti toimiva"?
 
"eeva"
[QUOTE="Heidi";30385079]No mitenkäs sitten jos haluaa parisuhteen? Pitääkö sun mielestä silloinkin napata joku "testatusti toimiva"?[/QUOTE]

Kyllä. Jos mies ottaa eron ja kosii sinua se tarkoittaa että hän ei ollut onnellinen edellisessä suhteessa.
 
"Jep"
Varatun vastuu.

Ainoastaan niissä tapauksissa myös vapaan vastuu, joissa varattu seurustelee jonkun vapaan osapuolen läheisen kanssa (eli esim. sinkku harrastaa seksiä kaverinsa kumppanin kanssa ja pettää näin kaverinsa).
 
spunk
Jokainen varmaankin määrittelee itse mikä lain sallimissa rajoissa on sallittua. Kaverin vaimo esimerkiksi harrastaa irtosuhteita ventovieraiden kanssa mm. baarien vessoissa ja vetoaa siihen että ei riko lakia. Hah. Hän ei välitä siitä että aviomies kärsii ja että lapsilla alkaa olla jo aika paha olo.
Mutta hei. Mikäs siinä pelehtiessä. Kerranhan sitä vain eletään ja kun kerran lakejakaan ei rikota niin lallatilaa vanha nainen hungingolle.
 
Näin.
[QUOTE="...";30385064]Olen aina ja olen edelleen sitä mieltä, että vastuu on yksin sillä, joka on parisuhteessa. Parisuhteen ulkopuolisilla ihmisillä ei ole vastuuta siitä, mitä toinen aikuinen ihminen tekee.
Tottakai on typerää vartavasten yrittää iskeä varattuja ihmisiä, mutta mikäli ajaudutaan tilanteeseen, jossa varattu on sinkun kanssa, niin syy on yksin varatun.[/QUOTE]

Tismalleen samaa mieltä. Toki sitä voi miettiä että onko se sitten oikein tai tuleeko siitä itselle jotenkin hyvä mieli, mutta ei vapaalla ole mitään esteitä.
 
"minna"
Toki Se pettäjä on syyllinen. Mutta mun moraali ei antaisi myöten hypätä sänkyyn varatun kanssa. Kokisin olevani osasyyllinen vaimon pettämiseen. Ja toisekseen en ikinä koskisi mieheen, joka pettää omaa vaimoaan. Musta Se on munatonta ja miehen arvo laskee silmissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
sinkkunainen(ap)
Kiitos vastauksista, olinkin ajetellut että mielipiteitä on laidasta laitaan. En missään nimessä halua miehistä muuta kuin yhden illan juttuja, enkä jää roikkumaan tai soittelemaan perään. Toki olen myös sinkkumiesten kanssa enkä etsi pelkästään varattuja. Mutta se on kyllä totta että varattujen kans on jotenki rennompaa ja melkein satavarmasti ei oo tauteja. Osaavat myös asiansa ;)

En ole koskaan ajatellut että olisin sängyssä varattujen kanssa mutta niin vaan on. En koe siitä huonoa omaatuntoa enkä ymmärrä miksi pitäisikään. Miehillä se pitäis sellainen omatunto olla.

Kaipaan silti vielä lisää mielipiteitä :)
 

Yhteistyössä