The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
miten nää lomat menee aina niin nopeesti?? nyt jo ke. Onneks tänää ei ole mitään pakollista ohjelmaa. Mut mitäs mää keksisin ens viikolle....minne lähtis ja mitä tekis? Yksin niin kovin tylsää edes lähteä. Laivalle ois ollu kiva mut ei siellä viikolla mitään ole ja sit viittis viimesenä viikonloppunakaan mennä kun sitten on ma töissä ihan sippi.
 
miten nää lomat menee aina niin nopeesti?? nyt jo ke. Onneks tänää ei ole mitään pakollista ohjelmaa. Mut mitäs mää keksisin ens viikolle....minne lähtis ja mitä tekis? Yksin niin kovin tylsää edes lähteä. Laivalle ois ollu kiva mut ei siellä viikolla mitään ole ja sit viittis viimesenä viikonloppunakaan mennä kun sitten on ma töissä ihan sippi.
Käy jonkun kaverin luona.
 
No ne asuu täällä ja ovat töissä. noo,ehkä meen veljen luo ainakin ensviikolla,siel voi olla vaikka pari päivääkin vaik muksut lähteekin kouluun/päikkyyn. tai ainakin päivän reissun voi tehdä.

mä oon niin huono reissaamaan yksin enkä ees tykkää reissata yksin ellei määränpäässä ole joku odottamassa.
En minäkään tykkää matkustella yksin. Jonkun kanssa se on kivempaa tai sitten jos käy jonkun luona kyläilemässä.
 
En minäkään tykkää matkustella yksin. Jonkun kanssa se on kivempaa tai sitten jos käy jonkun luona kyläilemässä.
Oisin tietty voinut lähtee meijän kesäpaikkaan tai no voi siellä talvellakin olla no kuitenkin niin oisin voinut mennä sinne mut a) en osaa ajaa sinne(ok navi auttas varmaan)
B)en uskalla olla siellä yksin ja c) sinne on matkaa
En oo käynyt siellä aikoihin. Kesällä oli tarkotus mennä mutta mutta...
 
Uusi päivä edessä...aurinkokin paistaa ja saa kaiken näyttämään aivan tyystiin erilaiselta. Paremmalta.

Vaan olihan meillä aamu :D - nyt voin nauraakin mutta silloin ei kyllä naurattanut yhtään. Torpassa ei ollut kahvia eikä suodatinpusseja ollenkaan ja kaiken huippuna wc- paperikin oli loppunut.... Joten ei muuta kuin kiiruusti auton rattiin ja hiekkatiet tärviölle :D

Niin. Ja tyhjäksi itkemisellä on puolensa. Se armahtaa aika isosti voimia kuluttamalla mutta samalla ammentaa siitä voimattomuudesta ja tyhjyydestä uskoa eteenpäin menemiselle sekä sille että. No, hengissä ollaan koska tunnetaan niin isosti.


...tosin mulla ois nyt toivomuslistalla semmosta hyvinkin tasaisen tappavan tylsää arkea, hyvin tapahtumaköyhää sellaista.
 
Ja sen vielä sanon, vaikka te tiiättekin sen jo :), että - jokainen päivä on juuri se oikea ja hyvä päivä omien tunteidensa sanomiseen ja ilmaisemiseen. Halaa, kosketa, pussaa, rutista, sano että välität ja ikävöit ja tykkäät ja rakastat.

Älä pihtaa tunteitasi, älä laske rakkaudentunnustuksien kertojasi tai mene niitä väheksymään.

Parempi että sanot ne juuri silloin kun se ajatus mieleesi tulee. Että varmasti ehdit.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie ja Kais
Ja sen vielä sanon, vaikka te tiiättekin sen jo :), että - jokainen päivä on juuri se oikea ja hyvä päivä omien tunteidensa sanomiseen ja ilmaisemiseen. Halaa, kosketa, pussaa, rutista, sano että välität ja ikävöit ja tykkäät ja rakastat.

Älä pihtaa tunteitasi, älä laske rakkaudentunnustuksien kertojasi tai mene niitä väheksymään.

Parempi että sanot ne juuri silloin kun se ajatus mieleesi tulee. Että varmasti ehdit.
Mun on vaikea puhua tunteistani. En tiedä miksi. :(
 
Mun on vaikea puhua tunteistani. En tiedä miksi. :(
Mutta sitä voi opetella :). Ja tottakai siinä on omat vaikeutensa, samalla kun tuntee isosti niin sen tunteen ääneen sanominen vasta asian todeksi laittaa - ja samalla, olipa se tunne mikä tahansa, siinä asettaa itsensä tarjolle jollakin tapaa alastomana - että mitä siitä tunnustuksesta saakaan sitten vastareaktiona itselle. Että tuleeko taas takkiin, sitä pelkoahan siinä varmaan on, että hyväksytäänkö kelpuutetaanko.

:hug: :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Äh, mun marmelaadikarkkikokeilut ei suju kovin mallikkaasti. 1satsi jäi liian pehmeeksi, toka näyttää onnistuvan, kun käytin liivatetta, 3 satsista tulee liian kovaa. :ashamed:
 
Äh, mun marmelaadikarkkikokeilut ei suju kovin mallikkaasti. 1satsi jäi liian pehmeeksi, toka näyttää onnistuvan, kun käytin liivatetta, 3 satsista tulee liian kovaa. :ashamed:
Ex- taloudessani rouva hoiti sapuskalaiton, mut mä kyl olin se, joka huolehti ekstroista.
Sil periaatteella, et kun hyviä aineksia sotkee, niin ei siin kauheesti persiilleen voi mennä.

Viime jouluna sit jonkun piti tehdä edesmenneen muorini munajuusto, jonka aina rakas pikkupikkuliskoni ja äitikultani ovat saaneet menemään munilleen.

Niinpä mä kirjoitin ohjeet.
1. Anna isoveljellesi kylmä kalja.
2 - 7. Tee näin
8. Röökitauko ja toinen kylmä kalja isoveikallesi.
9 - 12. Tee näin
13. Isoveljeltäsi on röökit loppu ja on yhtä kylmää kaljaa vailla.
14. Valmis juusto tekeytymään mut tää olis pitäny tehdä jo eilen

Lopputuloksena edesmenneen mummon juusto ja kauhee ihmetys pikkupikkuliskoltani ja äitikullaltani, et miten sä ton teit???
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä