The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiku täällä hommaillaan aina pilkkopimeässä peiton alla vähintään alkkarit päällä, niin mistäs mä tiedän jos se onkin käyttänyt vaikka jotain hk:n sinistä sitten apuvälineenä |O
Kelpo avioliittomeininkiä.

Lauantaisaunan jälkeen pimeässä peiton alla pisto-nosto-ravistusperiaatteella.

Yks poika aikanaan kysyi tyttöä treffeille. Treffien alussa kysyi tytöltä, että oletkos kiinnostunut seksitouhuista? Tyttö vastas, et ei hän nyt oikein tiedä...
Johon voika totesi, että en minäkään, joten jospa hoidettais ne touhut heti pikaisesti pois alta, niin kerettäis vielä yhdeksän leffaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
....mun kaikille tämän päivän suunnitelluille tekemisille tukin sitten stoppi. Nyt vain olen ja vain olen - yhdessä meijen lasten kanssa...ja hiljaa hengessäni laitan kyllä tuon yhden rohjon perään todella terhakkaan ja varsin tehtäviensä ajan tasalla olevan suojelusenkelin :heart: :hug:

Mun päivälle tuli herätys. Mitähän vielä saan tässä kuullakaan...voi meitä ihmispolosia...



Miten helvetin vaikeeta se onkaan pyytää oikeesti apua??!! :|
:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
....mun kaikille tämän päivän suunnitelluille tekemisille tukin sitten stoppi. Nyt vain olen ja vain olen - yhdessä meijen lasten kanssa...ja hiljaa hengessäni laitan kyllä tuon yhden rohjon perään todella terhakkaan ja varsin tehtäviensä ajan tasalla olevan suojelusenkelin :heart: :hug:

Mun päivälle tuli herätys. Mitähän vielä saan tässä kuullakaan...voi meitä ihmispolosia...


Miten helvetin vaikeeta se onkaan pyytää oikeesti apua??!! :|
Uskaltaako kysyä onko joku jälkikasvusta onnistunu telomaan itteään vai onko HotDogille sattunu peukalo- keskellä- kämmentä- päivä?
 
Uskaltaako kysyä onko joku jälkikasvusta onnistunu telomaan itteään vai onko HotDogille sattunu peukalo- keskellä- kämmentä- päivä?

No onneksi ei ole omalle väelle - kopkopkop - sattunut mitään, tossa nuo touhuavat ja misterikin kunnossa, joskin varmasti ihan yhtä alavireisenä...

Mutta....tiiätkö, mulle tullee nyt ihan oikeesti itku :( mutta mun pitää olla viileesti cool, kun itekseni tässä olen ja muksut ja kaikki....mutta ei tässä muuta voi sanoa kuin sen että pitäkää sekä kaikista rakkaimmistanne että ittestänne hyvää huolta. Elämä on oikeesti...liian lyhyt.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
..tee jotain helppoa ja vaivatonta mikä tulee ikään kuin itekseen...mitä aineksia sulla olis tarjollansa siinä ettei tarttis kaupoille rynnätä? Mä laitoin ihan niinkin huikeen sapuskandeeruksen kuin kinkkukiusauksen tulemaan....
Miehen kanssa keksittiin tään päivän ruoka, pottumuussi ja jauhelihapihvit naudanjauhelihasta. :) Helppoa ja hyvää.
Kinkkukiusaus on hyvää, namm. Viime viikolla tein :p
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie ja FreezeCat
No onneksi ei ole omalle väelle - kopkopkop - sattunut mitään, tossa nuo touhuavat ja misterikin kunnossa, joskin varmasti ihan yhtä alavireisenä...

Mutta....tiiätkö, mulle tullee nyt ihan oikeesti itku :( mutta mun pitää olla viileesti cool, kun itekseni tässä olen ja muksut ja kaikki....mutta ei tässä muuta voi sanoa kuin sen että pitäkää sekä kaikista rakkaimmistanne että ittestänne hyvää huolta. Elämä on oikeesti...liian lyhyt.
:hug::hug:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ai niin tais Asiankannattajan perunamuussi ja lihapullat vaikuttaa ruokavalintaan, lihapullia oli viimeviikolla, nyt mielummin pihvejä. :)
 
Viimeksi muokattu:
No onneksi ei ole omalle väelle - kopkopkop - sattunut mitään, tossa nuo touhuavat ja misterikin kunnossa, joskin varmasti ihan yhtä alavireisenä...

Mutta....tiiätkö, mulle tullee nyt ihan oikeesti itku :( mutta mun pitää olla viileesti cool, kun itekseni tässä olen ja muksut ja kaikki....mutta ei tässä muuta voi sanoa kuin sen että pitäkää sekä kaikista rakkaimmistanne että ittestänne hyvää huolta. Elämä on oikeesti...liian lyhyt.
:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
..on tää kyllä nyt niin....muaaahh - miks ihmeessä sitä pitää olla tämmönen heikkopeikko :snotty:

Ja tuo ykskin on aivan liian kaukana just nyt....ja arkienkeleillänikin on omat säätönsä todellakin menossa...mikä hemmetin ajanjakso tää oikein on??!! : /

Ois niin hienoo olla nyt justiinsa ilman tuota sydäntä. Helpottas, luulenveikkaan...

...eikä mun ajatuksissa ole mitään järkeäkään mutta - tuntuu tosin niin oudolta lähteä mitään hehkuttamaankaan - meijen ekaluokkalainen oli sitten saanut hommatuksi itellensä semmosen luku- diplomin opettajaltansa :). Ite sankari on niin muikeena, syystäkin. Ihanaa, kun opettaja jaksaa keksiä kaikkia kivoja kannustimia ja rohkaisuja noille koulun pienemmille - ei tiedäkään mimmonen eteenpäin tyrkkävä voima noissa jutuissa onkaan.
 
IhQ
....mun kaikille tämän päivän suunnitelluille tekemisille tukin sitten stoppi. Nyt vain olen ja vain olen - yhdessä meijen lasten kanssa...ja hiljaa hengessäni laitan kyllä tuon yhden rohjon perään todella terhakkaan ja varsin tehtäviensä ajan tasalla olevan suojelusenkelin :heart: :hug:

Mun päivälle tuli herätys. Mitähän vielä saan tässä kuullakaan...voi meitä ihmispolosia...


Miten helvetin vaikeeta se onkaan pyytää oikeesti apua??!! :|
:hug::hug:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Miten voi olla näin väsynyt olo?

En o tänään saanut aikaan kuin pannullisen kahvia, enkä o viittyny polttaakaan kuin kolme röökiä. Niin ja käyny pari kertaa veskissä.
Kaukosäädinkin tuntuu niin painavalta, että en o viittiny telkkaria avata.
 
Ookkonää oikeesti mies joka säilyttää autotallissa autoa?
Betonimyllyä, ruohonleikkureita, työkaluja ja sensemmoista niis kuuluu säilyttää. Niin ja röökijakkaraa jos sattuu olemaan tupakkamiehiä.
oon

betonimyllyä mulla ei ole mutta kun sen oikein ajatuksen kanssa järjestää niin sinne saa sopimaan mm. moottoripyörän, ruohonleikkurin, puutarhakalusteet ym ym.

ja tietysti sen auton
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä