The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ccc
En kyllä sitäkään ymmärrä kun kaverit jotka ei itsestään huolta pidä. Löytävät seuraa mutta minä joka urheilen ja yritän pitää kropan kunnossa jään ilman :( . no kai se joskus .
 
En kyllä sitäkään ymmärrä kun kaverit jotka ei itsestään huolta pidä. Löytävät seuraa mutta minä joka urheilen ja yritän pitää kropan kunnossa jään ilman :( . no kai se joskus .
Kun se osuu kohdalle, se osuu sit kohdalle.
Ennemmin tai myöhemmin.
Ja eikös joku joskus oo sanonut että hyvää kannattaa odottaa?
Ehkäpä sitä parasta joutuu sit odottamaan vaan tosi kauan :p
 
ccc
Kun se osuu kohdalle, se osuu sit kohdalle.
Ennemmin tai myöhemmin.
Ja eikös joku joskus oo sanonut että hyvää kannattaa odottaa?
Ehkäpä sitä parasta joutuu sit odottamaan vaan tosi kauan :p
Voi olla. Sekin rajoittaa koska en halua lähteä yhden illan panoihin. Juu niitä on tarjolla mutta haluan tutusta naiseen ensin. En halua tuoda lasteni kotiin ihan mitä tahansa ihmistä ilman tietoa kuka se on.
 
En kyllä sitäkään ymmärrä kun kaverit jotka ei itsestään huolta pidä. Löytävät seuraa mutta minä joka urheilen ja yritän pitää kropan kunnossa jään ilman :( . no kai se joskus .
Mä ite ajattelin etten halua koskaan enää miestä itelleni, tai ainakaan niin pitkään aikaan, kun lapset asuvat kotona, mut tää jotenkin sai mun kelkan kääntyyn nopeesti. Pari puhelua ja netissä höpinää, niin olin valmista kauraa lähteen treffeille miehen kotiin ja jotenkin vaikutukseen vaikutti positiivisesti se, että hänen lapsi oli myös treffeillä mukana :)
 
En kyllä sitäkään ymmärrä kun kaverit jotka ei itsestään huolta pidä. Löytävät seuraa mutta minä joka urheilen ja yritän pitää kropan kunnossa jään ilman :( . no kai se joskus .
Eivät ainakaan sano noin. Vos vilkaiset jotain nettideittipalstaa, niin 9/10 naisista tahtoo itsestään huoltapitävä miehen seuraksi punttisalille ja lenkille. Ton vuoksi mä en nettideittaile, en tekis siellä mitään, kun mua ei saa edes penkkiurheilemaan.
 
Eivät ainakaan sano noin. Vos vilkaiset jotain nettideittipalstaa, niin 9/10 naisista tahtoo itsestään huoltapitävä miehen seuraksi punttisalille ja lenkille. Ton vuoksi mä en nettideittaile, en tekis siellä mitään, kun mua ei saa edes penkkiurheilemaan.
Musta on kiva kun on mies joka treenaa, mutta ei minun kanssa. Ehei, mä tykkään köllötellä sohvalla enempi.. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä