The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta Ketjuun.

Kuka lähtis mun kanssa Ikeaan?
Tars shopata uusi tv-taso ja kirjahylly.
Plussaa olis semmonen kenen autoon mahtuu nuo kyseiset tavarat :D
...mieleni minun tekevi ja aivoni ajattelevi :D...mutta, sori, ei pysty kykenemään. Ei sillä etteikö reinopetteri saisi nuita tuoduksi vaan sillä, että mun pitää kiertää kaukaa kaikki huonekalu/sisustusliikkeet sekä kirjakaupat :snotty:

...ainakin vuoden loppuun asti :D

Mutta houkuttelis kyllä ja isosti, tosin siitä ei nyt sulle apua ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
...ja kahvintuoksuista huomenta kaikille :)!

Vettä sattaa ropottaa mutta voi juku, kun ulkona tuoksuu ihanalle syksylle :heart:! Pihapiiriin on ilmaantunut läjäpäin talitinttejä ihmettelemään ja kurkkimaan ikkunoista sisälle, viikonlopun aikana muuten bongattiin ihan törkeen iso parvi tilhejä, joita siis kohta saa väistellä hiestymiseen asti, kun kaahailevat pihlajanmarjahönöissänsä :D

Yö oli yhtä kananlentoa mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä - se on jo tiistai :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30380087:
:wave:

Täällä lasketaan päiviä mun seuraaville reffeille, oon niin :heart: :)

Tänään pitäis soitella kämpästä, jos sit sais vaiks jo loppukuusta alkaa roudaan tavaroitansa, JEI! Mun elämä on nyt niin mallillaan. Uusi alku ja uusi mahdollisuus alottaa kaikki taas puhtaalta pöydältä lasten kanssa :)
Hyvä että sinulla menee hyvin :heart: . Täällä taas kaksi naista jotka treffeille lähti olivat molemmat parisuhteissa. Ei näin naiset ei näin :mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä