The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D - no heiii...joo, on se :$

Ei. Ei voi kännissäkään. Kuunnella.

...ja kurillani tota linkittäessäni - sorisorisori :snotty: - mun mieleen kimpos semmonen hirvitys, että - siis tossa yhdessä miehessä kyllä yhdistyy mun kaikki permiskikkuraiset äijänkuvatukset samaan aikaan tai siis noi kolme kun laittas viereikkäin ja lomittain, niin loppuviimeksi sitä tuijottais vain sitä yhtä ja samaa permiskukkulaa. Eli Reetu = D. Hasselhoffffffff = KlemAri


:$ :x :$


Tjah, irtoo se olematon kökköfiilis sitten näemmä tälläkin assosiaatiolla....:D
:D
 
Aamupäivää :wave:
Automaatilla ja kaupassa käyty, lounas kypsyy uunissa. :)

Goldie :hug:
Tuosta lenkkeilystä, mä tykkään tosi paljon kävelysauvalenkistä. Kuulokkeet korviin ja mixradio metallimusiikkia soimaan ja eiku menoksi. Kerta kerran jälkeen jaksan pitemmän lenkin tehä. :)
 
Aamupäivää :wave:
Automaatilla ja kaupassa käyty, lounas kypsyy uunissa. :)

Goldie :hug:
Tuosta lenkkeilystä, mä tykkään tosi paljon kävelysauvalenkistä. Kuulokkeet korviin ja mixradio metallimusiikkia soimaan ja eiku menoksi. Kerta kerran jälkeen jaksan pitemmän lenkin tehä. :)
Tunnin lenkki on sopiva. Kävelee kunnon mukaan. Mutta kun ei tule lähdettyä yksin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nääsnääs - nyt on laitettava sievä takalistoni liikkeeseen keinuvaan :D - sinne optikolle soitan huomenissa ;) - ja lähdettävä oikeesti laittamaan liikettä tähän päivään. Pirusti askaretta ja laittamista jajajaja...sitä on huomenna arki edessä eli itekseni on tarvottava ja töhötettävä. Eteiseenkin varuiksi jälleen laitettava kättä pitempää ulottuville....tosin eipä tässä tartte kuin ovea aukaista niin kyllä jo karkuun juoksevat :D

...ja pussilakanalle tylysti ilmotettava, että se lusmuilu ja kuvittelu eläköitymisestä loppu sitten tähän :D : /

Kaikesta huolimatta tai juuri sen takia - pehmeää päivän jatkoa :kiss: :heart:
Don Huonot - Sydänpuu - YouTube
Donkkarit :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
[QUOTE="Jare";30374427]Hanki koira, niin tulee lähdettyä.[/QUOTE]

Voi. Mä otan oitis kaks dobberia kun pääsen nukkumaluukustani ihmisarvoiseen asumukseen. Nimensä ovat Rontti ja Renttu.

Kerrostaloon en ota koiraa edes siksi, että vuokrasopimukseni kieltää koorien ja kissojen kaltaisten lemmikkien pidon. Ei varmaankaan siksi, et koira tai kissa kuluttaisi kämppää yhtään enempää kuin minäkään, mut jälkeeni tähän saattaa muuttaa joku joka on allerginen ja allergiapölysiivous on juttu jota en mielelläni tee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30374443:
Mun väri on aina musta, eipä tartu väri jos ei oikein uhoa omaa väriä.
:xmas:

Vaaleita raitoja saan, kun melkein päänahkakin on palanut...:whistle:
Ja silti olen henkilö, jolla on kesäisin naama täynnä pisamia!
Mulla oli pisamia teininä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä