Ulkona meteliä pitkälle aamuyöhön kahtena yönä. Musiikki pauhasi. Yhtenä yönä näky ilotulitus. Ehkä meen eri hotelliin seuraavan kerran
Kyllä kerran sain rahat huoneesta takaisin koska siellä ei voinut nukkua alakerran yökerhon takia. Puoli 3 kävin respassa valittamista metelistä. Henkilökunta oli tietoinen asiasta että häiritsee. Tämä Pietarsaaressa.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30373756:Olen yöpynyt tässä hotellissa ainakin viidesti aiemmin. Aina ollut rauhallista. Mietin vaan, että niillä kerroilla oon itsekin olut menossa aamuyön tunneille, ettenkö sen takia oo huomannut. Nyt lasten kans, ja lapset valittaa kun ei saa kunnolla nukutuksi. Eiikä toki hotellin vika oo, eikä henkilökunta voi asialle mitään
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30373743:Ulkona meteliä pitkälle aamuyöhön kahtena yönä. Musiikki pauhasi. Yhtenä yönä näky ilotulitus. Ehkä meen eri hotelliin seuraavan kerran
oulussa oon ollu tuossa best western hotellissa. Tuossa kaisaniemen cumuluksessa oon ollut, rauhallista oli siellä silloinOletko kokeillut sitä vankilahotellia Katajanokassa? Best Western taitaa olla, siellä ei kyllä melua kuulu Minä tykkäsin olla siellä yötä. Ratikalla pääsee keskustaan nopeasti, eikä matka ole pitkä kävellenkään.
Minusta tuo vankilaympäristö oli tuossa Katajanokalla hauska ja kiinnostava, voisi olla lapsistakin jännä olla yöt vankilassaAlkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30374171:oulussa oon ollu tuossa best western hotellissa. Tuossa kaisaniemen cumuluksessa oon ollut, rauhallista oli siellä silloin
osanoinkin jo että ei hotellin vika, olis kannattanut mennä ei kuskustan hotelliin. Täällä on ilmeisesti joku tapahtuma tällä viikonlopulla, koska tuolla pihalla näky olevan joku tanssiesityskin yölläAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;30374170:Mitä tästä opimmekaan: vain pienessä pöhnässä hotelleihin. No ei vaiskaan, inhottavaahan toi valvottaminen on, mutta ei varmaankaan pelkästään hotellin syytä.
Stocka, tuo Helsingin mielenkiintoisin nähtävyys.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30374311:Olis kannattanut mennä radisson blu seasideen. Siellä on hiirenhiljaista ja stockalle kävellen vartti. Ai mistäkö tiedän? Asun about naapurissa =)
HahhaaAlkuperäinen kirjoittaja Björn;30374311:Ai mistäkö tiedän? Asun about naapurissa =)
Onhan Stocka Suomen ylpeys ja maamerkki.Stocka, tuo Helsingin mielenkiintoisin nähtävyys.
Kyllä, Stockaa vartenhan ne maalaiset tänne tunkevat ihmettelemään kaupan ihanuutta ja uljautta. Siinähän se loma menee, Stockalla.Onhan Stocka Suomen ylpeys ja maamerkki.