The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Goldielle vielä :hug:
Ei oo miullakaan kaveria jolle avautua mistään. Siksipä netissä kai roikunkin, täällä valittamassa elämän kurjuutta :D
Yritettiin tässä yhen kaverin kans sopia tapaamista mut sekin meni sitten ku mies kipeeks tuli..pitäis varmaan taas viestiä yrittää laittaa. Olis kiva nähä heijän pikkuinen pitkästä aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
IhQ
Ja Inanna, mie en uskaltais mennä ees kokeilee tommosii testejä..hiki tulee ajatuksestakin.
Enkä oo ikinä palautunu ees raskauksia edeltäneeseen painoonkaan vaikka viimesestä synnytyksestä on pian 7v.:ashamed:Laiska paska oon.
 
Goldielle vielä :hug:
Ei oo miullakaan kaveria jolle avautua mistään. Siksipä netissä kai roikunkin, täällä valittamassa elämän kurjuutta :D
Yritettiin tässä yhen kaverin kans sopia tapaamista mut sekin meni sitten ku mies kipeeks tuli..pitäis varmaan taas viestiä yrittää laittaa. Olis kiva nähä heijän pikkuinen pitkästä aikaa.
Niin no sitten mä lässytän asiani täällä. Onko sekään hyvä. :D
 
Niin no sitten mä lässytän asiani täällä. Onko sekään hyvä. :D
No on :).

Ei tartte niin itekseen miettiä ja tuumia ja pohtia ja täältä saa aina näkökulmaa jos toistakin asiaan kuin asiaan ja vallankin asian viereiseen :D

Ja vaikka puhuis kukkaruukulle, niin sekin jo helpottaa, kun saa omat jupinansa ääneen sanotuksi ja sitä mielenpäällä olevaa painetta pihistetyksi pois :). Mutta toki tämmönen kirjavainen kuulijaseurakunta se kaikkein parhain vaihtoehto on :rolleyes: :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Kais
No on :).

Ei tartte niin itekseen miettiä ja tuumia ja pohtia ja täältä saa aina näkökulmaa jos toistakin asiaan kuin asiaan ja vallankin asian viereiseen :D

Ja vaikka puhuis kukkaruukulle, niin sekin jo helpottaa, kun saa omat jupinansa ääneen sanotuksi ja sitä mielenpäällä olevaa painetta pihistetyksi pois :). Mutta toki tämmönen kirjavainen kuulijaseurakunta se kaikkein parhain vaihtoehto on :rolleyes: :D
Täällä en voi kuitenkaan sanoa tarkemmin ja kuin pahasti asiat ovat.
 
Täällä en voi kuitenkaan sanoa tarkemmin ja kuin pahasti asiat ovat.
...käsittääkseni voi yv:tä heittää, jos olet täältä löytänyt semmoisen hengenheimolaisen jolle voisi ajatella avautuvasi...ja kirjottaminen itsellensä muuten toimii aina eli vanhaa kunnon päiväkirja- meininkiä, jollei sitten ystävälleen voi tai ei kehtaa minnekään toisaalle taholle mennä juttelemaan ja ajatuksiaan selvittämään.

Mutta ei niiden ajatuksiensa kanssa yksin todellakaan tarvitse olla, jos ei halua :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ, Kais ja Goldie
...jaahas, meille pukkas sitten jotain hiien sähkökatkoa :O.

Ajoitushan on taas aivan oivallinen, koneet kaikki tietysti pyörimässä ja sapuska kesken liedellä ja...:D

Mistä tulikin sitten mieleen, että pitääkin tsekata tässä hetimmiten noi kaikki taskulamput, että niissä on patterit sisällä ja että löytyy muutenkin pattereita.


...paitti että sähköt ehtivätkin jo tulla takas :D. No, hyvä se on saada säpinää aikaiseksi ja varotoimenpiteitä tarkastuksen alle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie ja Kais
Reetu on aikas.. :x Sitä voi ehkä kännissä kuunnella.
:D - no heiii...joo, on se :$

Ei. Ei voi kännissäkään. Kuunnella.

...ja kurillani tota linkittäessäni - sorisorisori :snotty: - mun mieleen kimpos semmonen hirvitys, että - siis tossa yhdessä miehessä kyllä yhdistyy mun kaikki permiskikkuraiset äijänkuvatukset samaan aikaan tai siis noi kolme kun laittas viereikkäin ja lomittain, niin loppuviimeksi sitä tuijottais vain sitä yhtä ja samaa permiskukkulaa. Eli Reetu = D. Hasselhoffffffff = KlemAri


:$ :x :$


Tjah, irtoo se olematon kökköfiilis sitten näemmä tälläkin assosiaatiolla....:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä