The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rautaista neitsyttä tähän pieneen väliin tällä kertaa nyt ainakin laitetaan soimaan kun kellään muullakaan ei ollut enään yhtään mitään biisejä esitettäväksi suurelle kansalle, puhumattakaan tällaisesta pienestä kansasta joka asustelee pohjolan perukoilla, ainut maa euroopassa josta ei löydy viikinkikylien raunioita vaan pelkästään viikinkien hautoja vaikka purjehtivat amerikkaan asti ajat ennen kolumbusta tosin eivät tuoneet tupakkaa ja pottuja eurooppaan vaan se jäi sen kolumbuksen hommiksi vissiin niillä oli parempaakin tekemistä niihin aikoihin "viinimaassa" miksi viikingit amerikan ristivät aikoinaan. Eli biisi rautaneitsyttä ja kuva ameriikkolaisista euroopassa. Kiits.

IRON MAIDEN - The trooper - Saving private Ryan - YouTube
 
  • Tykkää
Reactions: poika
no perkele
Rautaista neitsyttä tähän pieneen väliin tällä kertaa nyt ainakin laitetaan soimaan kun kellään muullakaan ei ollut enään yhtään mitään biisejä esitettäväksi suurelle kansalle, puhumattakaan tällaisesta pienestä kansasta joka asustelee pohjolan perukoilla, ainut maa euroopassa josta ei löydy viikinkikylien raunioita vaan pelkästään viikinkien hautoja vaikka purjehtivat amerikkaan asti ajat ennen kolumbusta tosin eivät tuoneet tupakkaa ja pottuja eurooppaan vaan se jäi sen kolumbuksen hommiksi vissiin niillä oli parempaakin tekemistä niihin aikoihin "viinimaassa" miksi viikingit amerikan ristivät aikoinaan. Eli biisi rautaneitsyttä ja kuva ameriikkolaisista euroopassa. Kiits.

IRON MAIDEN - The trooper - Saving private Ryan - YouTube
hyvästoori hurriganes get on taustalla ja sen tahiin luin tätä :)
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Kaikki kuuntelemisen arvoinen musa maailmassa on tehty ennenko ceedeetä tai digitikiä ol keksitty.

Siihen maailmanaikaan laulajien piti osata laulaa ja soittajien soittaa ennenko studioon pääsivät.

Tän laulun mä laulan mun Pepilleni heti kun mä hänet tapaan. Tai tietty Lispetille jo ennen sitä koska olen sen hänelle luvannut.

Voittekste oikeesti kuvitella et yks ihan vitun tyhmä toimittaja kutsui Suomen parasta mieslaulajaa liikkuvaksi lihapullaksi? Oli niin säälittävän tyhmä toimittaja, et ei tommoista kehtais edes lyödä. Tyhmyytensä sinällään säälittää jo tarpeeksi.

[video=youtube;x32fHeDyzpM]http://www.youtube.com/watch?v=x32fHeDyzpM[/video]
 
Rautaista neitsyttä tähän pieneen väliin tällä kertaa nyt ainakin laitetaan soimaan kun kellään muullakaan ei ollut enään yhtään mitään biisejä esitettäväksi suurelle kansalle, puhumattakaan tällaisesta pienestä kansasta joka asustelee pohjolan perukoilla, ainut maa euroopassa josta ei löydy viikinkikylien raunioita vaan pelkästään viikinkien hautoja vaikka purjehtivat amerikkaan asti ajat ennen kolumbusta tosin eivät tuoneet tupakkaa ja pottuja eurooppaan vaan se jäi sen kolumbuksen hommiksi vissiin niillä oli parempaakin tekemistä niihin aikoihin "viinimaassa" miksi viikingit amerikan ristivät aikoinaan. Eli biisi rautaneitsyttä ja kuva ameriikkolaisista euroopassa. Kiits.

IRON MAIDEN - The trooper - Saving private Ryan - YouTube
pitkät puheet mutta biisi on kyllä yksi parhaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373046:
Cyndi Lauper - True Colors - YouTube



Shakira - Whenever, Wherever - YouTube


Shakira ja bailut..ooh hiki on taattu ja lantio keinuu!!!

Aaah.. Meni nytten genrestä yli niin että takalaita paukkuu.. Onhan tuo hjuva biisi - en mie sillä- vjaan kun ei mitn nukkumasamusiikkia jaksais kuunnella (vaikka kuuntelinkin koko biisin tätä kirjoittaessani ;) ) MUTTA siis ja niin päin tai toisinkinpäin ihan miten itte kukakin haluaa tai voi olla halumattakin, ihminen voi olla minun puolestani vaikka hetero - kunhan ei tuu mua yrittään.

Sen pidemmittä esittelyitä, esittelen (nii, siis silti esittelin vaikka noin sanoin )
HORNA - Lappeenrannasta - Kun lyömme Jumalan kodin liekkeihin

Näihin kuviin ja tunnelmiin.. En toivoisi kenenkään heräävän :)

Horna - Avaus & Kun Lyömme Jumalan Kodin Liekkeihin - YouTube
 
Aaah.. Meni nytten genrestä yli niin että takalaita paukkuu.. Onhan tuo hjuva biisi - en mie sillä- vjaan kun ei mitn nukkumasamusiikkia jaksais kuunnella (vaikka kuuntelinkin koko biisin tätä kirjoittaessani ;) ) MUTTA siis ja niin päin tai toisinkinpäin ihan miten itte kukakin haluaa tai voi olla halumattakin, ihminen voi olla minun puolestani vaikka hetero - kunhan ei tuu mua yrittään.

Sen pidemmittä esittelyitä, esittelen (nii, siis silti esittelin vaikka noin sanoin )
HORNA - Lappeenrannasta - Kun lyömme Jumalan kodin liekkeihin

Näihin kuviin ja tunnelmiin.. En toivoisi kenenkään heräävän :)

Horna - Avaus & Kun Lyömme Jumalan Kodin Liekkeihin - YouTube
:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä