ehkä ainoa kappale mitä en voi kuunnella. tapparan maalilaulu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30372838:
Oijjoijoi, tiettekö mitä, tuli noista ekoista levyistä mieleen,
löysin iskän varaston kätköistä mun nuoruus angstien aikaset Nirvanat C-kasetteina
Kaverilta aikanaan nauhotetut, ja pienen pienen pienellä piiperryksellä biisien nimet ja kaikki kirjotettu vimosen päälle. :heart:
Mulla oli myös Take Thatin kasetti :ashamed:
Ja iskältä varastetut Jimi Hendrixit ja Janis Joplinit
sano toi meijän iskälle...se on tapparan kannattajiaehkä ainoa kappale mitä en voi kuunnella. tapparan maalilaulu.
madonna puhtain tunne biisi se voimakkuus tässä tunteessa on kyl sanoin kuvaamatonta mut saanu sen purkkiinAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30372873:
Nirvana - The Man Who Sold The World (MTV Unplugged) - YouTubeOijjoijoi, tiettekö mitä, tuli noista ekoista levyistä mieleen,
löysin iskän varaston kätköistä mun nuoruus angstien aikaset Nirvanat C-kasetteina
Kaverilta aikanaan nauhotetut, ja pienen pienen pienellä piiperryksellä biisien nimet ja kaikki kirjotettu vimosen päälle. :heart:
ei kiekkoa pidä vihata, se yhdistää kansaa joka kevät ja se ei ole huono asia.sano toi meijän iskälle...se on tapparan kannattajia
musta biisi on hyvä lämmittely biisi vaikka bileisiin(jos vielä sellasissa kävis) vaikka inhoan jääkiekkoa yli kaiken.
No lievennän sanavalintaa...en pidä kiekosta. en yhtään. nih.ei kiekkoa pidä vihata, se yhdistää kansaa joka kevät ja se ei ole huono asia.
Osta mulle Mersu.Oijjoijoi, tiettekö mitä, tuli noista ekoista levyistä mieleen,