Pitkästä aikaa HIUSaloitus! (Kuva)

Ihan kivat hiuksethan nuo ovat jos niiden haltija niistä itse tykkää.

Minulla on hiukkasen verran pidemmät hiukset ja ns. tasapitkät joten vaikuttavat huomattavasti paksummilta kuin aloittajan hiukset.

Minulla vaan on ongelmana se, etteivät hiukseni suostu uskomaan että niiden tulisi laskeutua nätisti suoraan alaspäin....sen verran suvussa kulkeva taipuisuus vaikuttaa että hiukseni ovat oma-aloitteisesti villit ja vapaat (jos ovat vapaana, yleensä eivät ole)
Mä koin tasapaksut hiukseni vähän tylsiksi ja jopa liian "karhunturkin näköiseksi". Mielestäni kerrostaminen tuo tuuheutta ja liikkuvuutta, eloa.
 
"mie"
[QUOTE="Minttu";30367759]Ai, mää luulin et tääl laittaa muutkin kuvia mut olikin vaan alottajan :D[/QUOTE]

Mä pidin kuvaa esillä vähän aikaa. En halunnut jättää kuvaa ketjuun.

Luulin että on kyse kuvaketjusta mutta olikin vain ap. kuvien esittelyä. :D
 
nohh
Ihan kivat hiuksethan nuo ovat jos niiden haltija niistä itse tykkää.

Minulla on hiukkasen verran pidemmät hiukset ja ns. tasapitkät joten vaikuttavat huomattavasti paksummilta kuin aloittajan hiukset.

Minulla vaan on ongelmana se, etteivät hiukseni suostu uskomaan että niiden tulisi laskeutua nätisti suoraan alaspäin....sen verran suvussa kulkeva taipuisuus vaikuttaa että hiukseni ovat oma-aloitteisesti villit ja vapaat (jos ovat vapaana, yleensä eivät ole)
Sori, mutta tasapitkät hiukset nimenomaan näyttävät huomattavasti ohuemmilta kuin kerrostetut. Kun on oikeasti paksut hiukset, kuten aloittajalla, ne tulevat parhaiten esiin kerrostettuina, jolloin paksuus pääsee oikeuksiinsa.
 
.......
Nuohan ei ole puolipitkät, ja paksuuttakin löytyy tuplasti mitä suurimmalta osalta nuorista naisista, joten en aivan ymmärrä kommenttiasi, se ei ole lainkaan relevantti tässä ketjussa. =)
No ei nuo mitkään erikoisuudet ole vaikka kuinka yritätte niitä ylistää. On kuitenkin aivan normaalia että ihmisen hiukset kasvaa :D :D tiedän jopa miehiä joilla on tuollaiset hiukset.
Toisilla päähän kasvaa ohuelti ja toisilla paksummasti, turha tässä on mistään "suurimmasta osasta puhua"
Moni leikkuuttaa tukkaansa usein erityyleillä kerroksittain tai ei ja kokeilee eri tyylejä. Jotkut sitten antaa ruuhkatukan rehottaa kuin hipit ja käy harvemmin kampaajalla vaihtamassa tyyliä ja heille se on sitten suuri spektaakkeli (näköjään)

Jos oltais 70 luvulla niin aapeen tukka ois enemmän sääntö kun poikkeus. Turha tosta pehkosta on mitään haloota nostaa.
 
läpä läpä
No ei nuo mitkään erikoisuudet ole vaikka kuinka yritätte niitä ylistää. On kuitenkin aivan normaalia että ihmisen hiukset kasvaa :D :D tiedän jopa miehiä joilla on tuollaiset hiukset.
Toisilla päähän kasvaa ohuelti ja toisilla paksummasti, turha tässä on mistään "suurimmasta osasta puhua"
Moni leikkuuttaa tukkaansa usein erityyleillä kerroksittain tai ei ja kokeilee eri tyylejä. Jotkut sitten antaa ruuhkatukan rehottaa kuin hipit ja käy harvemmin kampaajalla vaihtamassa tyyliä ja heille se on sitten suuri spektaakkeli (näköjään)

Jos oltais 70 luvulla niin aapeen tukka ois enemmän sääntö kun poikkeus. Turha tosta pehkosta on mitään haloota nostaa.
Hohhoi... Tuo on harvinaisen paksu tukka, joten turhaan siitä yrität latistaa totuutta. 70-luvulla hiukset ei ole olleet yhtään sen paksummat kuin nykyäänkään. On harvinaista, että hiukset ovat noin paksut.
 
nnnnnnn
Itselläni oli kans kutakuinki tollaset hiukset kun en käyny koskaan kampaajalla ja annoin suhteellisen juntisti tukan kasvaa. Tuttu kampaaja leikkas välillä vaan kakshaarasia pois. Muuten annoin sen pehkon olla, on kuin hevosen jouhea tää mun tukka, lujalaatusta ja paksut. Helteillä kun pesi hiukset ja eivät kuumalla kelilä ehtineet täydellisesti kuivua niin alkoivat haista märälle koiralle.
Sitten repäsin ja leikkuutin pepulla asti komeilevat kutrini vähän alle puoleen selkään ja kerroksittain vieläpä ja värjäytin uutta sävyä.
Niimpä en enää kuulu näihin "HARVINAISUUKSIIN" joilla on pitkä ja eeerittäin paksu tukka. Vaikka siis kuulunkin, mutta suokaa anteeksi jos muutin tyyliäni enkä ole enää maailman erikoisuus tukkajumala :D :D
Nykyään viihdyn hiuksissani ja käyn kampaajalla usein kun tykkään kokeilla ihania tyylejä :) ainut mihin en suostu on blondaus koska pelkään että sitten jopa mun hevosen jouhi kuontalo on mennyttä
 
tusinatussu
Alkuperäinen kirjoittaja läpä läpä;30367988:
On harvinaista, että hiukset ovat noin paksut.
No miten paksut ne ap:n hiukset oikein ovat, ei tuosta kuvasta sitä voi päätellä. Parhaiten sen näkee ponnarikuvasta tai kuinka monta senttiä on ponnarin ympärysmitta.
 
"sulpskak"
En muuten blondaa enää koko päätä, laitan vaan raitoja. :) Ruskeita raitojakin on vähän, aika lähellä omaa väriäni, joka alta kasvaa.
Se onkin paljon luonnollisemman näkönen mutta sulle sopii silti tosi hyvin vaalea olemus, ja mä oon aina tykänny ja arvostanu sitä jos ihmisen hiukset näyttää siltä et niitä ei oo värjätty et on luonnolliset.

Ite tosin en oo siinä tavotteessa onnistunu, hiuksista tuli liian valkosen näköset "vetyperoksidit" vaikka ei pitäny ja nyt pitäs taas maksaa maltaita et tummentas ja laitettas raitoja.
Kampaaja teki mulle siis vaalennspesun vaan hiuksille mutta ihan ku ois lyöty joku ekstra super hyper vaalennus :(
 
Lispetti harmaana
10450559 10152490307409178 4043032621892287238 n

Tässä on kuva 3 kk sitten. Ei näytä mielestäni latvat huonokuntoisilta. :)
Hah, onhan täällä vielä vanhojakin tuttuja.:):heart:

Voi että ku oot luttanan näköinen tuossa kuvassa! :heart:
Ja kauniit pitkät hiukset sinulla on!:) Mii laik veri mats! Pärjäsitkö sää hyvin siinä hiuskisassa? Ääniä oli ainakin hirviästi!
En muistanut katsoa miten se päättyi.

Nyt ei tähän hätään ole omasta tukasta laittaa kuvaa, pitkät ja ruskeat (viimeviikolla leikattu&värjätty) ovat, ehkä myöhemmin laitan jos muistan.
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
"niin"
[QUOTE="mums";30371971]Eli tää on siis "Tytsin hiusketju pitkästä aikaa" eikö niin?[/QUOTE]

Kyllä. Seuraavalla kerralla Tytsi on hyvä sanoo selkeästi että muiden kuvia ei haluta. Niin en laita turhaan kuvaa.
 
[QUOTE="mums";30371971]Eli tää on siis "Tytsin hiusketju pitkästä aikaa" eikö niin?[/QUOTE]

Tämä oli nimensä mukaisesti kuvani sisältämä hiusaloitus. ;) Ei mulla tosin ole mitään sitä vastaan, että tänne laitetaan muidenkin hiuskuvia.
 

Yhteistyössä