Liioittelu ja hienoinen värittäminen ei oo valehtelua! Ne vaan tekee tarinoista mielenkiintoisempiaTää on totta.
Mä en koskaan valehtele. Ehken joskus sopivasti liioittelen, mut valetta suustani ei pääse koskaan.
olisit ottanut suihinHyvin ne kyllä oli liiskaantunu. Mutta en mä tahallani! Suunnittelin tappavani ne ihan toisella tavalla...
:hug:Hyvin ne kyllä oli liiskaantunu. Mutta en mä tahallani! Suunnittelin tappavani ne ihan toisella tavalla...
No se just oli tarkoitus...olisit ottanut suihin
Tinku.olisit ottanut suihin
mut tykkäsit sit kuitenkin ottaa peppuun....No se just oli tarkoitus...
ja tätä mä tarkotin kun sanoin et oon tuhma toisenlaisella tavalla :xmas:Tinku.
Just pääsin sanomasta, että sun pitää opetella tuhmaksi, mut en mä kyllä ihan tota tarkoittanut.
kato ,säkin heräsitsopevasti tuhma ottaa sekä suihin että peppuun
Mittään en tunnusta |Osopevasti tuhma ottaa sekä suihin että peppuun
mut tykkäsit sit kuitenkin ottaa peppuun....
Ylläri . Sillä on se tuhma-tutka.kato ,säkin heräsit
tunnusta vaan...parrupöksy tökkinyt....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370733:Mittään en tunnusta |O
Tunnustan kerran :saint:. Haikara ei sentään alamittaista tuonut.tunnusta vaan...parrupöksy tökkinyt....
Jos saan olla inhottava, niin mun Peppini ei koskaan tee mitään mitä ei itse tahdo. Muussa tapauksessa hän ei ole Peppini.sopevasti tuhma ottaa sekä suihin että peppuun
Yllättääkö se ketääntytöt, tytöt, nää jutut lähtee taas teillä hiukan levottomiksi
Mitä, suklaasta vaan puhuttiin...tytöt, tytöt, nää jutut lähtee taas teillä hiukan levottomiksi
ei oikeastaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370769:Yllättääkö se ketään
Me tytöt ollaan vähän semmoisia.:ashamed:tytöt, tytöt, nää jutut lähtee taas teillä hiukan levottomiksi
Me tytöt ollaan vähän semmoisia.:ashamed:
minä en ainakaan alottanuttytöt, tytöt, nää jutut lähtee taas teillä hiukan levottomiksi