Noidat saa tehdä mitä vaan. Paitti muuttaa meit miehiä sammakoiksi. Siit toipuminen on aina kovan työn ja tuskan takana.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370802:Saako ottaa jäätelöä jos ei laita sitä peppuun :xmas:
Noidat saa tehdä mitä vaan. Paitti muuttaa meit miehiä sammakoiksi. Siit toipuminen on aina kovan työn ja tuskan takana.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370802:Saako ottaa jäätelöä jos ei laita sitä peppuun :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370802:Saako ottaa jäätelöä jos ei laita sitä peppuun :xmas:
Saa ottaa ja saa sitä peppuunkin laittaa, jos joku sit nuolee sen pois sieltäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370802:Saako ottaa jäätelöä jos ei laita sitä peppuun :xmas:
*kipittää pakastimelle*Noidat saa tehdä mitä vaan. Paitti muuttaa meit miehiä sammakoiksi. Siit toipuminen on aina kovan työn ja tuskan takana.
mulla ei ole jätskiiSaa ottaa ja saa sitä peppuunkin laittaa, jos joku sit nuolee sen pois sieltä
Shhh... ei paljasteta tuhmuuksiaSaa ottaa ja saa sitä peppuunkin laittaa, jos joku sit nuolee sen pois sieltä
:xmas:
...tässä voi enää näemmä syödä suklaata eikä jäätelöäkään normaalisti
Se on ihan sun oma päätös kumpaan päähän sitä jätskiä laitatmulla ei ole jätskii
ja jos olis niin itekö sen joutuisin nuolemaan pois:O
Toivottavasti vain hakemaan jädeä (lakujäde???) eikä hakemaan taikasauvaa tai jotain lientä joka muuttaa miehen semmoiseksi seksi kurnuttavaksi pikku otukseksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370814:*kipittää pakastimelle*
Joutuisit hälyttämään "kaverin" jätskille .mulla ei ole jätskii
ja jos olis niin itekö sen joutuisin nuolemaan pois:O
Vielä vähemmän voit asua Hyvinkäällä.
...tässä voi enää näemmä syödä suklaata eikä jäätelöäkään normaalisti
onks sulla antaa parrupöksyn numeroaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370829:Joutuisit hälyttämään "kaverin" jätskille .
Mie oon mieltynyt vähemmän kurnuttaviin miehiin pedin puolella :xmas:Toivottavasti vain hakemaan jädeä (lakujäde???) eikä hakemaan taikasauvaa tai jotain lientä joka muuttaa miehen semmoiseksi seksi kurnuttavaksi pikku otukseksi.
mut ei oo jätskii niin ei voi kumpaakaan päähän laittaaSe on ihan sun oma päätös kumpaan päähän sitä jätskiä laitat
Useitakin :saint:onks sulla antaa parrupöksyn numeroa
Onko metrilakua? :xmas:mut ei oo jätskii niin ei voi kumpaakaan päähän laittaa
mulla on vaan lakua...
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370841:Mie oon mieltynyt vähemmän kurnuttaviin miehiin pedin puolella :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370843:Useitakin :saint:
Naarasnoita joka sanoo noin???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370841:Mie oon mieltynyt vähemmän kurnuttaviin miehiin pedin puolella :xmas:
ei eri muotosia...Onko metrilakua? :xmas:
..helvata teijen kanssa nyt, mulla meni gölgit justiinsa pitkin näyttöä ja rinnuksia ja...mie oon niin pyykkärimuijana huomenna |O
Katsos ne kelvottomat miehet muutetaan takaisin rupiseen muotoon kurnuttamaan .Naarasnoita joka sanoo noin???
Nyt on maailmankirjat sekaisin.
Ja mä olen sentään se metsämies joka ei äidinkään käskystä surmannut Lumikkia.
Tarttee se nyt joku raja olla siinä mitä sinne pepp.... eikun suuhun työnnetäänOnko metrilakua? :xmas:
Ilmankos oloni tuntuu semmoiselta lammikossa viihtyvältä...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370862:Katsos ne kelvottomat miehet muutetaan takaisin rupiseen muotoon kurnuttamaan .
Siis kuka tääl asuu hyvinkääl ?? on tää ihan lungi mesta.Vielä vähemmän voit asua Hyvinkäällä.