Onnekspa olet perillä, siellä taitaa olla melkoinen keli....onko paljonkin tullu lunta?muistinko muuten mainita että ajelin hämärän kuhjassa helvetillisessä lumituiskussa tekoselekosiin
olipa taas serkkupoijjan savusaunassa löylyt kohillaan
:hug:: /Olin ihan varma että mulla oli vielä pari suklaapalaa tässä jossain, mutten löytänyt niitä. Päättelin sitten että ehkä söinkin ne. Kunnes huomasin että istun niiden päällä :ashamed:
Olin ihan varma että mulla oli vielä pari suklaapalaa tässä jossain, mutten löytänyt niitä. Päättelin sitten että ehkä söinkin ne. Kunnes huomasin että istun niiden päällä :ashamed:
Eikä oo muuten ensimmäinen kerta :ashamed:. Täytyy pistää housut pyykkiin :snotty:
anteeks...
No sitten ei muuta kuin hyviä apajia ja liipasinsormen herkkyyttä - vai saapiko lintumettään menijöille toivottaakaan saalisonnea? Olis sitten kelikin kohdillansa, ettei aivan tartteis jalkarättien keskellä yrittää tiirata...routakisu on taas jälillä, linnunpyyntiin on meiningissä singahtaa aamusella
täällä ylimaissa on lumisade vasta alkanut, rannikolla oli lunta aivan haitolle asti kun ei ollut maakuntasarjan teitä vielä autattu
sori herkkupeppuOlin ihan varma että mulla oli vielä pari suklaapalaa tässä jossain, mutten löytänyt niitä. Päättelin sitten että ehkä söinkin ne. Kunnes huomasin että istun niiden päällä :ashamed:
Nuku hyvin :kiss:Mie taijan olla valmis unille ny. Huomenna seikkailemaan keskustaan, ja messuille ihmettelemään. Voi apua. Ja öitä!
Yks laulaja aikanaan kuuli et kandee laittaa hookoon sininen etutaskuun vasemman lahkeen puolelle.Olin ihan varma että mulla oli vielä pari suklaapalaa tässä jossain, mutten löytänyt niitä. Päättelin sitten että ehkä söinkin ne. Kunnes huomasin että istun niiden päällä :ashamed:
Ehehehehhe...Yks laulaja aikanaan kuuli et kandee laittaa hookoon sininen etutaskuun vasemman lahkeen puolelle.
Toinen oli sit tyhmempi tapaus ja laittoi suklaapatukan takataskuun...
Tää on totta.Ehehehehhe...
Sie tapoit ne :OOlin ihan varma että mulla oli vielä pari suklaapalaa tässä jossain, mutten löytänyt niitä. Päättelin sitten että ehkä söinkin ne. Kunnes huomasin että istun niiden päällä :ashamed:
Hyvin ne kyllä oli liiskaantunu. Mutta en mä tahallani! Suunnittelin tappavani ne ihan toisella tavalla...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30370697:Sie tapoit ne :O