Onko talo ns neliön mallinen avointa tilaa?Saatais laina danske pankista, mutta.. Se mitä googletin on aika karua luettavaa. Ehkä 1/100 asiakaasta on tyytyväinen..
Löysin unelmatalon, mutta suora sähkölämmitys.. Kuitenkin 150 neliötä+ lämmin varasto sekä autotalli.. Oli siinä varaava takka/leivinuuni, mutta se on talon vasemmassa huoneessa, eli tuskin lämmittää esim makkareita jotka on talon oikeassa päässä..
Ostaja olisi, mutta ei nyt luvattu vielä myydä ennenkuin tiedetään saadaanko uusi laina itse, jos ei niin muutetaan isompaan vuokralle ja tämä jää meille vuokrattavaksi jollekkin.
Paljon muttia vielä
Aivan liikaa muuttujia, mulla on reilu 200m2 ja siihen riittää puolet tuosta.Mitenköhän kallis on sähkö esim.öljyyn verrattuna?
Riittääköhän 300/kk?
En oo kysynyt. Siellä meillä on nyt laina ja esim.nordeaan verrattuna laina on kallis. Laitoin nordeaan ja pop-pankkiin hakemukset, eiköhän nuo ens viikolla soittele. Nordea lupasi meille 160te pari vuotta sitten, kun olin opiskelija, mut ei sillon uskallettu kun ei kinun töistä ollut tietoa. Tuo minun unelmatalon pyyntihinta on 178000.Laura, se on ... ei-niin-hyvämaineinen-pankki. Mitäs sanoo Osuuspankki?
puolet tuosta eli 150Ai sähköön menee 600/kk? :O
Nordea on äärettömän joustamaton, vaihdoin Aktiaan. Säästöpankit on myös hyviä. Lainaan voi aina kesken laina-ajan käydä neuvottelemassa uudet ehdot tai kilpailuttaa lainan toisella pankilla.En oo kysynyt. Siellä meillä on nyt laina ja esim.nordeaan verrattuna laina on kallis. Laitoin nordeaan ja pop-pankkiin hakemukset, eiköhän nuo ens viikolla soittele. Nordea lupasi meille 160te pari vuotta sitten, kun olin opiskelija, mut ei sillon uskallettu kun ei kinun töistä ollut tietoa. Tuo minun unelmatalon pyyntihinta on 178000.
Siksipä pitää kysyä vähän kaikista ennen päätöstä, mutta sen dansken jo unohdin.Nordea on äärettömän joustamaton, vaihdoin Aktiaan. Säästöpankit on myös hyviä. Lainaan voi aina kesken laina-ajan käydä neuvottelemassa uudet ehdot tai kilpailuttaa lainan toisella pankilla.
Ei tää oo ollenkaan lupaavaa eikä ainakaan antoisaa.:hug:
...kuulostaa lupaavalta . Tuo rummutus varmasti kulkeutuu oikeaan osoitteeseen ja loppuhan on sitten yhtä :heart:....
Juu ei olekkaan mutta meillä tosiaan poltetaan puuta todella paljon eli olisi varmasti puolet kalliimpi ilman tuota..No minusta se ei ole paha lämmityksestä. Nytkin maksamme vastiketta 340/kk pankkilainan päälle kuukausittain. Siihen kuuluu vesiennakko sekä kaukolämpö.
Höspö - lupaavalla tarkoitin sitä, että alat näemmä olemaan valmis ajatuksellista tasoa pitemmälle eli olet kypsä suhteeseen . Se kun ei välttämättä ole mikään kakkupalameininkiä erojen jälkeen - olkoonkin siitä vaikka kuinka aikaa - ei ollenkaan.Ei tää oo ollenkaan lupaavaa eikä ainakaan antoisaa.
Maailmassa on vain seittemän miljardia ihmistä, joista ainoastaan puolet on naisia. Heistä korkeintaan neljännes on yli nelikymppisiä, eli aikuisen naisen iässä. Jos ja kun mennään ulkonäköseikkoihin, joiden perään en oikeesti ole, niin hirveen harva heistä on punatukkainen.
Mut sen uskallan luvata, et milloin Peppini minut löytää niin hän saa vastapainoksi tai ankkuriksi miehen joka syleilee kuin karhu, nai kuin kani (ei niin usein mut yhtä nopsaan) uskaltaa sekä puhua että pussata eikä taatusti petä eikä jätä. Eikä lyö. Toisinaan saattaa juoda. Ja käy soittamassa humppaa jos huvittaa. Runoilee hölmöjä runoja pöytälaatikon täyteen ja ylikin.
Ja pitää Peppiään kuin kukkaa kämmenellä, koska se on ainoa tietämäni tapa kohdella naista oikein.
Äitini opetti, en mä muuten osais.
Onko muuten vesikiertoinen sähkölämmitys vai patterilämmitys?Ei tuossa ollut sitä mainittu. Tiilitalo, jossa uudet ikkunat ja ovet niin tuskin fuskaa hirveästi.
Sähkö on halpa vain rakennettaessa.Mitenköhän kallis on sähkö esim.öljyyn verrattuna?
Riittääköhän 300/kk?
Olenko muistanut sanoa, että sinä olet aivan ihana nainen?Höspö ...
Ja äidit ovat aina :heart:
...kirotusvireinen ainakin, näemmä - ja ihan täydestä meni tästä tarkastuksesta läpi tuo ensimmäinen sanaOlenko muistanut sanoa, että sinä olet aivan ihana nainen?
Jos en ole näin sanonut, niin syytän asiasta vain huonoa muistiani.