The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kännistäni huolimatta tai siitä johtuen mä yleensä olen vähintään rehellinen.

Mä olen sen tyypin urosotus joka kertoo pahimmillaankin vain viattomia ja valkoisia valheita. Ja tää on niin totta mitä pahimmillani osaan valehdella.

Mutkattomuus on pahin synti.
Pitäisi osata peittää se kuka oikeasti on.

On ole koskaan oppinut ja en ole varma haluanko.

Teeskentelijöitä riittää ja epävarmoja.

Mutta ei se niin mene, peppi on villi ja nokkela, mutta ei halua aina olla oikeassa, ei edes joka kerta.

Kuka peppi onkaan saanut synkistettyä katseesi noin pahasti, on se selvää miten vereslihalla olet.

Elämä on kumma, paskoja tapahtumia:
mutta aina kun minua kutsutaan äidiksi. liikuttaa se sisälläni halua nähdä taivaalla tähdet, perhosen lento, jalat kuumassa rantahiekassa.. halua palata yksikertaiseen kauneuteen. Siihen mitä jää, kun kaikki muu on mennyt.

Ihan sama, ja ketä kiinnostaa, valtavirta kutsuu, tapetiksi massaan...

Ai niin ja sanon vaan, voisin vaihtaa mieheni naisen kanssa joka ei halua seksiä, kuin kerran vuodessa, kun kaikki tähdet on jonossa ja jos uskaltaa lampun valossa vähän raottaa...:mad:

Toiset valittaa kun pittää oikei kitistä seksiä ja meillä saa oikein valita: suuhoito vai elokuva.

Perkele, oon opettanu ton äijän liian hyvälle:mad:

Seuraavan kerran en kysy, otan vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30368597:
Ai niin ja sanon vaan, voisin vaihtaa mieheni naisen kanssa joka ei halua seksiä, kuin kerran vuodessa, kun kaikki tähdet on jonossa ja jos uskaltaa lampun valossa vähän raottaa...:mad:

Toiset valittaa kun pittää oikei kitistä seksiä ja meillä saa oikein valita: suuhoito vai elokuva.

Perkele, oon opettanu ton äijän liian hyvälle:mad:

Seuraavan kerran en kysy, otan vaan.
Kerran päivässä on keski- ikäiseltä äijältä liikaa vaadittu. Kerran vuodessa on ehdottomasti liian vähän. Sopiva määrä seksiä löytyy just siitä välistä. (Köh)

Kerran päivässä on keski- ikäiseltä äijältä liikaa vaadittu. Kerran vuodessa on ehdottomasti liian vähän. Sopiva määrä seksiä löytyy just siitä välistä. (Köh)

:stick:

Keski-ikäisen (kohta) naisen halut ei siis mene tasan kesi-ikäisen miehen kanssa?
Nuorempi uros?
ei kiitos...sitä vuosien opettamista....vanhemmilla..öhöm kokeneemmilla(korjaan) miehillä vaan on taito hyppysissä, tiedät.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30368631:
:stick:

Keski-ikäisen (kohta) naisen halut ei siis mene tasan kesi-ikäisen miehen kanssa?
Nuorempi uros?
ei kiitos...sitä vuosien opettamista....vanhemmilla..öhöm kokeneemmilla(korjaan) miehillä vaan on taito hyppysissä, tiedät.
Joo. Niin ne isot pojat sanoo, et soitto lähtee sormista.

Mulla se on tainnu lähteä lopullisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30368645:
Oot vaan ruosteessa tai sitten sulla on nivelreuma:whistle:;)
Reumaa mulla ei ole. Siitä olen satavarma.

Mut sen sijaan mulla on aviomieskorvat. Hirveen tarkat. (Oikeesti) Mut semmoiset jotka eivät kuule kaikkea mitä naarasotukset keksivät sanoa.

Ja sit mulla on ukkomiehen muisti. Hyvä, mutta sopivan lyhyt nopeasti unohtamaan sen mitä aviomieskorvani vahingossa kuulivat.

Kaikilla on ne murheensa..kenties koitunut kohtaloksi aviomieskorvat ja muisti.

Kohtalokasta olla myös kesyyntymätön Myyn ja Pitkätossun yhdistelmä.
Juuri kun toinen ehtii kuvittelemaan että nyt on hyvä, olenkin löytänyt jotakin uutta ja kivaa.

Niinkö mä kirjoitin :stick:
Ei, kyl sä muistaakseni kirjoitit jotenkin sillai, et miehelläsi on vapaapäivä joten annat hänen nukkua myöhään, viet lapset mummolaan, laitat vähän ja kevyttä pitsihörhellystä päällesi, laitat pyttipannua päivälliseksi ja seitsemännen varvin jälkeen lysähdätte sohvalle katsomaan Arskan leffaa ja tilaatte pitsan. Ja miehesi saa ottaa ansaitut kolme olutta.

Ensimmäinen perinteiden kunnioittamiseksi sängyssä ennenkuin miehesi ehtii edes herätä. Toinen sit aamukahvin yhteydessä keittiön pöydällä. Kolmas pannuhuoneessa, koska tossa vaiheessa miehesi joutuu käydä laittamassa lämmitystä pienemmälle. Neljäs pihalla matkalla pannuhuoneesta pois koska vielä ei ole liian viileää. Viides eteisessä koska pensaista ovat lehdet pudonneet ja naapurit näkee. Kuudes ullakolla, koska Arskan leffan vuoksi joutuu kumminkin käydä kääntämässä antennia. Seittemäs sit siin sohvalla hetki ennen leffaa. Ei tieteskään leffan aikana.

Muistaakseni sä kirjoitit jokseenkin noin????

Himputti.

Reilut kolme vuotta kestäneen empiirisen kokeiluni perusteella olen tullut siihen johtopäätökseen, että kaikki taitoni ovat ukkomiestaitoja.

Pitäis kait pikkuhiljaa opetella poikamieheksi, opetella uudestaan iskemään naisia ja opetella nauttimaan siitä että saa olla villi, viriili ja vapaa.

En vain osaa noista mitään.

Ainoa mitä ulkoistettu ukkomies kunnolla ja liiankin hyvin osaa on ryyppäys.

Mä tarvitsen vaimon. Semmoisen joka pitää mut kurissa ja rouvan nuhteessa.

Toivottavasti Peppini päättää pikaisesti lähteä kurrekurredutsaarelta, koska mulla alkaa oikeesti olla häntä ikävä.

Hilipatsuipat ja perjantaita kaikille :wave: :)

Tulikin sitten kertalaakista rokulipäivä - heräsin aamuun migreenin kera :$. Tötteröisenä siis olen ollut ja nyt rupee hiljaksiin olotila helpottamaan - jos vaikka kohta uskaltais kahviakin maistella :)

Mutta - mitä tästä siis opimme?

...sais tuo mies olla usiammin kotosalla, ettei ihan näin äkistään sitten menis kokonaisvaltaisesti koko naisihminen aivan sekaisin ja tärviölle :snotty: :ashamed: :D

Himputti.

Reilut kolme vuotta kestäneen empiirisen kokeiluni perusteella olen tullut siihen johtopäätökseen, että kaikki taitoni ovat ukkomiestaitoja.

Pitäis kait pikkuhiljaa opetella poikamieheksi, opetella uudestaan iskemään naisia ja opetella nauttimaan siitä että saa olla villi, viriili ja vapaa.

En vain osaa noista mitään.

Ainoa mitä ulkoistettu ukkomies kunnolla ja liiankin hyvin osaa on ryyppäys.

Mä tarvitsen vaimon. Semmoisen joka pitää mut kurissa ja rouvan nuhteessa.

Toivottavasti Peppini päättää pikaisesti lähteä kurrekurredutsaarelta, koska mulla alkaa oikeesti olla häntä ikävä.
:hug:

...kuulostaa lupaavalta :). Tuo rummutus varmasti kulkeutuu oikeaan osoitteeseen ja loppuhan on sitten yhtä :heart:....

Saatais laina danske pankista, mutta.. Se mitä googletin on aika karua luettavaa. Ehkä 1/100 asiakaasta on tyytyväinen..

Löysin unelmatalon, mutta suora sähkölämmitys.. Kuitenkin 150 neliötä+ lämmin varasto sekä autotalli.. Oli siinä varaava takka/leivinuuni, mutta se on talon vasemmassa huoneessa, eli tuskin lämmittää esim makkareita jotka on talon oikeassa päässä..

Ostaja olisi, mutta ei nyt luvattu vielä myydä ennenkuin tiedetään saadaanko uusi laina itse, jos ei niin muutetaan isompaan vuokralle ja tämä jää meille vuokrattavaksi jollekkin.

Paljon muttia vielä :D

Saatais laina danske pankista, mutta.. Se mitä googletin on aika karua luettavaa. Ehkä 1/100 asiakaasta on tyytyväinen..

Löysin unelmatalon, mutta suora sähkölämmitys.. Kuitenkin 150 neliötä+ lämmin varasto sekä autotalli.. Oli siinä varaava takka/leivinuuni, mutta se on talon vasemmassa huoneessa, eli tuskin lämmittää esim makkareita jotka on talon oikeassa päässä..

Ostaja olisi, mutta ei nyt luvattu vielä myydä ennenkuin tiedetään saadaanko uusi laina itse, jos ei niin muutetaan isompaan vuokralle ja tämä jää meille vuokrattavaksi jollekkin.

Paljon muttia vielä :D
No huhhuh, melkoinen yhtälöhän teillä on eittämättä esillä ratkaistavana mutta eiköhän ne asiat lutviinnu kuitenkin hyvälle mallilleen :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä