..ja satuttavan kovan kylmä totuus on se, että aina löytyy sellainen mies, joka myös niin tekee.Jos totuus täytyy tunnustaa, niin uskallan myöntää että en ole koskaan lyönyt naista.
Mutta - bygones vaan tuolle aiheelle.
..ja satuttavan kovan kylmä totuus on se, että aina löytyy sellainen mies, joka myös niin tekee.Jos totuus täytyy tunnustaa, niin uskallan myöntää että en ole koskaan lyönyt naista.
ei välttis kannata kokeilla ihan kaikkia miehiä..ja satuttavan kovan kylmä totuus on se, että aina löytyy sellainen mies, joka myös niin tekee.
Mutta - bygones vaan tuolle aiheelle.
..olispa mulla ollut tuo viisaus käytettävissä silloin ammoisina aikoinaei välttis kannata kokeilla ihan kaikkia miehiä
Nuku hyvin ja hyvää matkaa :heart: :wave:Nyt lasken tissiposkeni hellästi tyynyn syleilyyn. Kauniita unia, piis and laav mussukat!
:wave: :heart:
..olispa mulla ollut tuo viisaus käytettävissä silloin ammoisina aikoina
Tjah. No, toisaalta taas ilman tuotakaan kokemusta mä en olisi mä. Turha jossitella tehtyjä tekoja tai tekemättömyyksiään, parempi vain mennä eteenpäin ja olla onnellinen tästä hetkestä ja tilanteesta
...tuurillaan ne laivatkin, vai miten se menioikeestaan mä meinasin vaan sitä että ei ole mahdotonta se, että ei törmää semmoseen mieheen
riippuu otannan suuruudestakin
Nuku hyvin :kiss:.Nyt lasken tissiposkeni hellästi tyynyn syleilyyn. Kauniita unia, piis and laav mussukat!
:wave: :heart:
Pittäähän se joku roti olla :vampire:.aikas hyvät säännöt ukkomiehelle
...sun kanssa mies saakin olla aina hiukan varpaisillaan ettei joudu pian liemeenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30368332:Pittäähän se joku roti olla :vampire:.
Vaikka miehän oon mitä lempein tapaus :saint:
:ashamed:...sun kanssa mies saakin olla aina hiukan varpaisillaan ettei joudu pian liemeen
..sie oot hassun ihana :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30368337::ashamed:
Itte oot ihan halipusuteltava kisunen :heart:...sie oot hassun ihana :kiss:
Sun mies on taatusti sitä lajia, että häntä nimenomaisesti kiehtoo se varpaisillaan kutkuttava oleminen mutta samalla hän on valmis ottamaan selvää kaikista käänteistä ja kikkuroista ja tömäköistä liemistä päästäkseen likemmäksi sinua itseäsi :heart:
Koska olet kerrassaan valloittavan hurmaava tapaus :heart:
No siitä Miehestä, joka on sua odottamassa saapuvaksi hänen elämäänsä päiviensä auringoksi ja öittensä tähdeksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30368355:Itte oot ihan halipusuteltava kisunen :heart:.
Mutta en mie tiiä mistä miehestä sie höpäjät :O.